ΨΑΧΝΩ ΝΥΦΗ

|

Είμαι λέκτορας, γαλλόφων, μόλις 36 χρονών και με πολλά πτυχία Τούλουζης, Μουρούζης και όλα τα ούζης. Λατρεύω να με φωτογραφίζουν αλλά και να αυτοφωτογραφίζομαι στα χιόνια, στο γραφείο αλλά και παίρνω μέρος σε διαλέξεις για να υπερασπίζομαι τα νόμιμα ΜΜΕ και να "καρφώνω" bloggeράδες που γράφουν ενώ εγώ ο ταπεινός ξέρω μόνο να δακτυλογραφώ. Γενικός είμαι ένας τύπος πολύ cool και ευρωπαίος και η δουλειά μου χαρακτηρίζεται από τα εξής:
Παρακολουθώ διαδικτυακά (εκτός από τσόντες για ερευνητικούς καθαρά λόγους)  bloggeράδες που γράφουν ενώ εγώ αν και χρόνια προσπαθώ να γράψω ακόμα κάνω ορθογραφικά λάθη όπως αυτό που έκανα στο τελευταίο μου άρθρο και δεν μπορώ να το διορθώσω διότι δεν ξέρω την διαφορά του "πιο" από το "ποιο". Να εδώ δείτε τι έγραψα και ζητώ βοήθεια:"... "με ποιο επαγγελματικά και λιγότερο οπαδικά χαρακτηριστικά".  Γαμώ τα πτυχία μου, γαμώ!
Λατρεύω και το δείχνω με την παρουσία της στο μπλογκ μου την Αφροδίτη Αλ Σαλέχ (κορμάρα Λάρα Κροφτ)  αλλά παίρνω μέρος και σε οποιαδήποτε επιστημονικό συνέδριο πληρωμένο με δημόσια χρήματα (όπως αυτά που γίνονται στο Πάντειο) που υπερασπίζεται την τηλεοπτική δημοσιογραφία αλλά και την ηλεκτρονική επώνυμων δημοσιογράφων από την λαίλαπα των διαδικτυακών ανωνύμων Batman, Spiderman και Scooby Doo. Τέλος, η νύφη θέλω να είναι ή ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΡΙΖΑ και να σιχαίνεται δύο έννοιες: Πατρίδα και ελευθερία. Και να μην φοβάται την πρώτη νύχτα του γάμου. Είμαι πραγματικά ακίνδυνος (απόδειξη οι φωτό).



4 σχόλια:

vasiliskos είπε...

Να είσαι πάντα καλά:)

Εγώ εκεί που λύθηκα στο γέλιο ήταν οι λέξεις κλειδί!

"ταμπούρι, εσχατιά, ανάσχεση"

OXΙά είπε...

vasilisko,
εγώ εκεί που λύθηκα στα γέλια ήταν όταν είδα την φάτσα του ερευνητή. Έρευνα και φάτσα σε απόλυτη ισορροπία.

Νίκος είπε...

Αγαπητή Οχιά,

καταρχάς χαίρομαι που σου προσέφερα άπλετο γέλιο με τη φάτσα μου. Είναι προνόμιο το να προσφέρεις χαρά στην εποχή μας.

Σε ευχαριστώ θερμά για την αγγελία γάμου αλλά είμαι ήδη πιασμένος. Αν στο μέλλον χρειαστώ κάτι θα απευθυνθώ στο ιστολόγιο σου που απ' ότι κατάλαβα εκτελεί και χρέη γραφείου συνοικεσίων.

Επίσης, διόρθωσα και το ορθογραφικό, μη καταλάβει ο κόσμος ότι το πτυχίο το πήρα νύχτα.

Τέλος, ενώ με διάβασες σας ανοιχτό βιβλίο, σε ένα όμως έπεσες έξω: εδώ και χρόνια στηλιτεύω την τηλεοπτική δημοσιογραφία (http://smyrnaios.net/archives/801) και υπερασπίζομαι το δικαίωμα στην ανωνυμία και την ψευδωνυμία στο διαδίκτυο (βλέπε εδώ http://smyrnaios.net/archives/565).

Καλή ώρα για να μπορώ να διαβάζω γουστόζικες αναρτήσεις σαν τις δικές σου.

Καλή συνέχεια και πάντα τέτοια.

OXΙά είπε...

Αγαπητέ μου Νίκο,
στεναχωρήθηκα βαθιά με το άκουσμα ότι είσαι πιασμένος. Έτρεφα ελπίδες ότι ίσως τελικά θα μπορούσα κι εγώ να βρω έναν τέτοιο Νύφο.
Το ορθογραφικό σου λάθος, Νύφο μου, ήταν βαρύ και το καταλαβαίνεις διότι δεν είναι θέμα πτυχίων αλλά μάθημα της Πέμπτης τάξης του δημοτικού (ελληνικού όχι γαλλικού).
Τώρα, το ότι δεν στηλιτεύεις την επίσημη δημοσιοκαφρία δεν το νομίζω, εφόσον στο "φακελωτικό" τελευταίο σου άρθρο αναφέρεις ότι οι "ακροδεξιοί" μπλογκεράδες, που με μένος αναφέρεις, δεν έχουν λινκ επίσημα δημοσιογραφικά sites και αυτό τους καθιστά ύποπτους.
Το δικαίωμα στην ανωνυμία επίσης δεν το υπερασπίζεσαι διότι αν το έκανες θα είχες τουλάχιστον τον χρόνο πέρα από την έρευνα να διαβάσεις μερικούς από αυτούς που κάρφωσες απαξιωτικά για να δεις ότι όσο ακροδεξιοί είναι αυτοί άλλο τόσο εσύ ερευνητής (γ'αυτό μην μου βάζεις να διαβάσω εγώ άρθρα σου για την γνώμη σου για την δημοσιογραφία διότι δεν το έκανες εσύ για τους μη μισθωμένους bloggers καταδίδοντάς τους αναίτια και προσβλητικά σε λίστα). Και στο κάτω-κάτω, Νύφο μου, ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να παρακολουθείς τις κινήσεις ιστοτόπων; Μου θυμίζεις την ταινία "Η ζωή των άλλων" αλλά δεν θέλω να σκεφτώ ότι εσύ πληρώθηκες για να παρακολουθείς τις σκέψεις Ελλήνων. Θέλω να θεωρώ ότι το έκανες από απλή περιέργεια που σε έβγαλε σε λάθος συμπεράσματα λόγω προσωπικών σου εμμονών. Ερευνητής με εμμονές δεν συνάδει.
Σου εύχομαι κι εγώ να συνεχίσεις να μάς δίνεις τέτοιες έρευνες γιατί πραγματικά οι ανώνυμοι μπλογκεράδες, "ακροδεξιοί" και απολιτίκ γελάσαμε με την ψυχή μας και όπως αναφέρεις το γέλιο είναι σπάνιο πλέον στην εποχή μας.
Και μην στεναχωριέσαι για την φάτσα σου. Όλοι έχουν δικαίωμα στη ζωή. Και οι Νύφοι και οι Άνδρες!

Νάτα τα πουλάκια μου!