Η κατεδάφιση εξετελέσθη

|

Ποια χειρότερα να φοβηθώ; Έχω μυρίσει τον δουλεμένο ιδρώτα του πατέρα μου και το λάδι με οικονομία να βάζει η μάνα μου στο φαΐ. Ξέρω τι είναι σκαφίδα και τι είναι μπάνιο με το κυπελλάκι.  Έχω κάνει μάθημα στο δημοτικό με ξυλόσομπα  με ξύλα πληρωμένα από το μικρό χαρτζιλίκι και πέρασα γυμνάσιο φορώντας γάντια και σκούφο. Έχω σπρώξει αμέτρητα οικογενειακά σαραβαλάκια για να πάρουν μπροστά και στο τέλος κάναμε την απόσταση ποδαρόδρομο. Στο σπίτι ήταν όλοι Κουκουέδες και η γειτονιά δεν είχε και πολλά-πολλά μαζί μας. Αυτά ήταν τα ωραία. 
Αυτά όμως που δεν πρόκειται να καταπιώ ποτέ είναι ότι έχω σταθεί στην ουρά σαν ζώο για να πληρώσω το γαμημένο σας κράτος. Έχω πληρώσει γιατρό του δημοσίου για να σώσω άνθρωπο. Κόντεψα να χάσω άνθρωπο γιατί έπεσα σε αγάμητη  κρατική υπάλληλο και έτσι δεν της γούσταρε να υπογράψει τίποτε. Έχω περάσει από ανάκριση δημοσίου λειτουργού επειδή δεν του άρεσαν τα μούτρα μου. Ξέρω τι σημαίνει αϋπνία για το τι θα ξημερώσει αύριο...και το αύριο είχε πάντα μια καινούργια  αϋπνία. Έχω ανεχτεί το κάθε έκτρωμα της πουλημένης ξεφτιλοδημοκρατίας σας και με έχει φτύσει η πλειοψηφία ουκ ολίγες φορές. Στα μούτρα!  Έχω δει τον τόπο μου κάθε μέρα να χάνεται με αποφάσεις δημοκρατικά εκλεγμένων λαμόγιων. Πολύ κλάμα έριξα για πέτρινους μαντρότοιχους που η μπουλντόζα πέρναγε από πάνω τους, για πλατάνια που έπεφταν με γδούπο στην γη γιατί  έκοβαν την θέα της κυράτσας του τρίτου ορόφου (γαμώ το δημόσιο και την μεζονέτα σου, καριόλα), για νεοκλασικά αλλά και για καλύβες στο βουνό που δεν πείραξαν ποτέ κανέναν.  Έχω χάσει την δουλειά μου γιατί η συνείδηση ήταν μεγαλύτερη από το πορτοφόλι μου. Και ναι δεν δουλεύω αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει. Τι άλλο να φοβηθώ; Ότι αν δεν σου πληρώσω τους φόρους, εσύ Κράτος, θα μου πάρεις τι; Ένα σπίτι απέκτησα και αυτό είναι  όλη μου η ζωή, την οποία  έχεις κατεδαφίσει τόσες φορές όσοι και οι Νοέμβρηδες  που έζησα.

 

2 σχόλια:

OXΙά είπε...

Disgustipat3d,
τα ζήσαμε τα χειρότερα.Τουλάχιστον τώρα δεν κρατάμε το στόμα μας κλειστό.

Νάτα τα πουλάκια μου!