Υπό ατμόν

|


Από τη μια έχω τον Σαμαρά με την φράντζα σκίαστρο στο κεφάλι να  φυλάει το βρώμικο πασούμι της κωλογερμανίδας, από την άλλη έχω τον Κουβέλη που αντί να ψάχνει τάφο -στην ηλικία που είναι-  σκάβει τον δικό μου, απέναντι έχω τους Τσιπροσυριζαίους που πραγματικά η αγαμία τους κάνει φασαρία αλλά το θέμα τους είναι να τους γαμήσουν (επιτέλους) ευρωπαϊκά, από κάτω έχω το ΚΚΕ που όλο μιλάει για επανάσταση αλλά μόλις πέφτουν οι πρώτες φάπες μαζεύουν τα πανό και πάνε για blogging, από πάνω (ακριβώς στο πάνω όροφο) έχω έναν από τους εκατομμύρια δημοσίους υπαλλήλους που έγινε χειρότερος από ό,τι ήταν μέχρι πριν 2 χρόνια ο οποίος τώρα αγοράζει κοψοχρονιά και το διπλανό διαμέρισμα ενός οικοδόμου για τον γιο του επίσης δημοσιουπαλληλάκο πασοκτζή,  δεξιά μου έχω κάτι χαμένα που δεν κατάφεραν να μπουν στο αστυνομικό σώμα και έγιναν χρυσαυγήτες  (γεννημένος μπάτσος και Έλληνας είναι σχήμα οξύμωρο, ρε στούρνε), γύρω- γύρω έχω μία Ευρώπη που δεν λέει να μου χαρίσει μία πραγματική χρεοκοπία μπας και ξεκινήσουμε από την αρχή και τώρα τελευταία που έχουν σκάσει και οι μετανάστες… Και αυτοί οι τελευταίοι αρχίζουν να μου την δίνουν ειλικρινά πολύ άγρια. Ειδικά όταν ακούω μέσα στην χώρα μου απειλές εναντίον μου, μπιρ Αλλάχ και όλες τις μαλακισμένες προσευχές σαν αυτές που λένε κάτι δικές μας αραχνιασμένες θεούσες, όταν αρχίζουν να συσπειρώνονται τεχνηέντως απειλώντας με με ταλιμπανίστικες συμπεριφορές και όταν θεωρούν ότι η μετανάστευση είναι τρόπος ζωής και όχι ανάγκη. Κάποιος από όλους τους παραπάνω ή υποστηρικτές αυτών θα κάνει το λάθος και θα μπει στον δρόμο μου και θα μάθει τον τρόπο μου. Είναι θέμα μηνών, εβδομάδων, ημερών, και αν είμαι τυχερή, ωρών. 

2 σχόλια:

Δράκοντας είπε...

ΟΧΙά καλησπέρα.
Όοολοι αυτοί μπήκαν και στο δικό μου δρόμο και με απείλησαν με μηνύσεις εξώδικα καταγγελίες κλπ.

Αριστεροί και επαναστάτες του κώλου χειρότεροι και από τους φασίστες που συχνά επικαλούνται. Το φαιοκόκκινο μέτωπο που ευαγγελίζεται τη σωτηρία της χώρας οδηγώντας τη στον μεσαίωνα..

Χειρότεροι και από την εγχώρια και εξωτερική τρόϊκα..

Πιο κουφάλες δεν γίνεται..

OXΙά είπε...

Καλησπέρα Δράκοντα,
να έχεις εχθρούς μία φορά όσους έχουν όπλο για επίθεση και δύο φορές όσους έχουν το συναίσθημα για ασπίδα.

Νάτα τα πουλάκια μου!