Την γαμήσαμε

|

Ο μικρόκοσμός σου, που αποτελείται από δύο λαίμαργες τσέπες και τον καλά φυλαγμένο πισινό σου, είναι κομμάτι εκατομμυρίων μικρόκοσμων που έχουν ένα και μόνο σκοπό: Να ζήσεις εσύ κι ας χαθούν τα πάντα. Αλλά, όπως μου έλεγε ο πατέρας μου για να με παρηγορήσει όταν ήμουν παιδί και έκλαιγα για τα νεκρά από αεροβόλα σπουργίτια, μην τον φοβάσαι τον πλανήτη. Σαν σκύλος θα τινάξει την γούνα του και θα μάς πετάξει σαν ψύλλους στον ωκεανό του σύμπαντος. Χέστηκε η μέλισσα για την  κρίση και η σαρδέλα για τους δείκτες χρηματιστηρίων. Θα μάς πάρουν μαζί τους στην θάλασσα του σύμπαντος και αυτό με κάνει να κοιμάμαι τα βράδια...σαν σπουργίτι.

4 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

τι καλά, τι σοφά στα είπε ο πατέρας σου!
καλή σου μέρα!

ΣΤΑΧΤΗ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Q3WV0J9wZtE

Δράκοντας είπε...

Καλησπέρα ΟΧΙά μου..

Έχω πολλά να σου πω, όταν έρθει όμως η ώρα θα μιλήσω..ΟΧΙ τώρα..

Προς το παρόν σήμερα το βράδυ μετά απ΄αυτό που διάβασα θα με κάνεις μετά από 3 άγρυπνα βράδυα να κοιμηθώ σα σπουργίτι..

Σ΄ευχαριστώ.

OXΙά είπε...

Λύχνε Καιόμενε,
πού να σου πω τι έλεγε για τους δημοσίους υπαλλήλους σε ανύποπτους χρόνους.

Στάχτη,
μετά από αυτό...να σε χορέψω ένα ροκ εν ρολ;

Δράκοντα,
Να κοιμάσαι τα βράδια και σαν σπουργίτι να έχεις το νου σου τα πρωινά για τα αεροβόλα που μάς σημαδεύουν.
Αναμένω τον Λόγο σου.

Νάτα τα πουλάκια μου!