Ψήφος μου, η Μνήμη

|

Ρε, αει παρατήστε με ήσυχη. Ο ένας με το ευρώ του, ο άλλος με το Μνημόνιο του, ο πέρα με τον Αντιμνημόνιό του, ο δώθε με την ανάπτυξη του και η κρυφοαδελφή με το ναζιστικό χαιρετισμό με κύτταρο τουρκαλβανού που θέλει να είναι και καθαρόαιμος Έλληνας. Ένα από τα σούργελα που ζητούν ψήφο δεν είπε αυτή την περίοδο: Σταματήστε να πληρώνετε Έλληνες φόρους και χαράτσια που επιβλήθηκαν με πλειοψηφία από την προηγούμενη Βουλή και που που σκοπό είχαν να μαζέψουν όλο το χρήμα παρανόμως. Και όχι μόνο αυτό. Να ζητήσουν πίσω όσα πληρώσαμε με τόκο και αποζημίωση για ό,τι περάσαμε και περνάμε ενώ αυτοί κάνουν εκλογές. Τέλος, μην πληρώνετε τίποτε. Κι αν έχουν τα κότσια να έρθουν να μάς συλλάβουν όλους και να κατασχέσουν την περιουσία όλων. Άντε ντε, κάντε το και θα δείτε τι σημαίνει:"Με έχεις φέρει μέχρι ΕΔΩ". Δε με χέζετε όλοι σας με τις αναλύσεις επί των αναλύσεων μέσα ή έξω από την Ευρώπη. Δε με χέζετε Αριστεροί, Δεξιοί, Κεντρώοι και Φασισταριά της κρυμμένης ζαρτιέρας που θέλετε να με σώσετε κιόλας. Άεργοι τεμπελχανάδες που δουλειά δεν είχατε, βρήκατε τρύπα να μπείτε στο μπουρδέλο και μου το παίζετε σωτήρες. Έχετε ακόμα το θράσος να λέτε ότι θα συνομιλήσετε με τους εταίρους σας;! Ποιους εταίρους γαμώ τον ταύρο που κουβάλησε την Ευρώπη; Τους εκτελεστές 2,000 Ελλήνων που κρέμονται από τα μπαλκόνια τους σαν σταφύλια για μια χούφτα αδίκως χρωστούμενα ευρώ; Με ποιον μωρέ να μιλήσεις; Με αυτόν που σου βρίζει μάνα, πατέρα, παππού, ιερά και όσια; Με αυτόν που κάνει νόμιμο κόμμα τους παιδεραστές στο ολλανδικό πουστοΒούλιο; Δεν μιλάει ρε, ο αξιοπρεπής με ρεμάλια και πόσο μάλλον με παιδιά και εγγόνια του κάθε EsEsίτη. Ρε αει παρατήστε με, θρασύδειλα κτηνάκια, που μου δώσατε και όρκο μέσα στο Κωλοβούλιο να υπερασπιστείτε τα κεκτημένα δικαιώματά μου ξεχνώντας με πόσες ανθρώπινες ζωές πληρώθηκε το έδρανο που κάθεται ο κώλος σας. Μην με στριμώχνετε πολύ γιατί δεν έχω σκοπό να κρεμαστώ αλλά ούτε να φυτέψω σφαίρα στο δικό ΜΟΥ κεφάλι.

Νάτα τα πουλάκια μου!