Το μαντρί

|


 ΝΔ: 28%. 
Δημοκρατική Αριστερά: 16%
ΣΥΡΙΖΑ: 12%,
ΠΑΣΟΚ:11% 
ΚΚΕ  11%
ΛΑΟΣ:4% 
Ανεξάρτητοι Έλληνες:4%
Οικολόγοι Πράσινοι : 4%
 Χρυσή Αυγή:3,5%

Πιο δημοφιλής αρχηγός κόμματος εμφανίζεται ο Φ. Κουβέλης, ακολουθούν οι Γ. Δημαράς, Α. Τσίπρας, Α. Σαμαράς, Α. Παπαρήγα, Ντ. Μπακογιάννη, Γ. Καρατζαφέρης και τελευταίος ο Γ. Παπανδρέου. 
Το 45% αντιμετωπίζει θετικά τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο.

Και περιμένεις εσύ να αλλάξει αυτός ο τόπος! Τελικά πέρα από το 27,5% που λένε ότι θα απέχουν όλοι οι άλλοι είναι, ήταν και θα είναι με το κόμμα της Κωλάρα Τους συνειδητά και παθιασμένα.


9 σχόλια:

oikodomos είπε...

Και πως θα αλλάξει καλή μου οχιά ο τόπος, αν -απέχοντας συνειδητά- δεν βάλουμε -εμείς ο λαός- ένα χεράκι (ΚΑΙ στις εκλογές); Μήπως αδικείς κάποιους με το να τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι;
Την καλημέρα μου, καλή δύναμη!

OXΙά είπε...

Και πώς θα αλλάξει; Πηγαίνοντας στις κάλπες; Το μαγικό χαρτάκι της Γιάλτας δεν αλλάζει και πρέπει να είσαι ή αφελής ή πολύ συναισθηματικός για να πιστεύεις το αντίθετο. Και θα σου πω κάτι προσωπικό. Ως ορθόδοξη κομουνίστρια ποτέ δεν θα έδινα την ψήφο μου μετά από όσα έχω δει να εξελίσσονται τον τελευταίο ένα χρόνο σε ένα ΚΚΕ που όχι μόνο τα κάνει πλακάκια με την εξουσία αλλά φυλάει και τα νώτα της όταν ο λαός κάνει επίθεση. Από όλους το περίμενα αλλά όχι από το Κόμμα. Αρκετά με τα συγχωρημένα λάθη του κόμματος από το 1945 μέχρι και σήμερα.
Καλή δύναμη και σε σένα και εύχομαι σύντομα να βρίσκεσαι έξω από το τσουβάλι.

Στάχτη είπε...

Και η αποικία να αρχίζει να ξαναφωνάζει: "Κορίτσια, ο Μπάρκουλης."
http://www.youtube.com/watch?v=Tg_VlV1wmBc&feature=related


Κι ένα δεύτερο για να χαμογελάσεις, Οχιά:
http://www.youtube.com/watch?v=-HDJITcNbHU

tiktos είπε...

"οι εκλογές αν είχαν αποτέλεσμα, θα ήταν παράνομες"
Αυτό το τετριμμένο με έκανε να σκεφτώ πως ακριβώς έτσι είναι. Διότι αυτόν τον καιρό είναι παράνομες. Αν δεν ήταν, δεν θα είχαμε οικουμενική κυβέρνηση ή κυβέρνηση εθνικής ενότητας.Όπως θες πες το.

Από την άλλη,αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο, έχουμε μια νόμιμα εκλεγμένη χούντα.

Ανώνυμος είπε...

...αν τα ζωα είναι σκορπια, τα αφηνεις και ψηφίζουν
αν πανε να φυγουν, αμολας τα σκυλια
αν μαζευτουν ολα μαζί ,φωναζεις το λυκο για απειλή
..τα ιδια και τα ιδια
για μας τα ερμα γίδια.
καθόλου φαντασια
δεν εχει η εξουσια.

στερευει κι η δικια μας
που αντι για την καρδια μας
ακουμε τη κοιλια μας

σ' αυτες τις εκλογες
για μην εχεις κύρωση
θα υπογραψεις ΔΗΛΩΣΗ (αργα ή γρήγορα θα ζητηθεί)

Iptamenos Ollandos είπε...

Καλημέρα Οχιά,
ο σύνδεσμος είναι από το ιστολόγιο του Γ. Ιωάννου. Είναι μια συλλογή σκίτσων του ιδίου και άλλων για τις εκλογές του '77, δημοσιευμένη στο "Αντί". Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί...
Κατευθείαν για 'κατέβασμα' από εδώ.

oikodomos είπε...

Πάντως στο ερώτημά μου «πως θα αλλάξει αυτός ο τόπος αν όλοι απέχουμε συνειδητά» (όπως υποστηρίζεις), δεν μου απάντησες. Στο προηγούμενο σχόλιό μου σου γράφω «(ΚΑΙ στις εκλογές)». Δεν είναι «αφελείς», όπως ίσως να νομίζεις, ούτε «συναισθηματικοί» όσοι νομίζουν πως τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν πραγματικά μόνο μέσα από την ανατροπή του συστήματος, με συγκεκριμένους «κανόνες» όμως και όχι με μούντζες και κραυγές στα κυριακάτικα ραντεβού στην πλατεία. Οι εκλογές δεν θα ανατρέψουν το σύστημα και δεν υποστηρίζει το κκε κάτι τέτοιο. Οι εργάτες κι ο λαός θα το ανατρέψουν με την συνειδητή κι οργανωμένη πάλη τους. Οι εκλογές ένα «εργαλείο» είναι, ένα βήμα στην κατεύθυνση αυτή.

Αυτά που γράφεις για το ΚΚΕ τα έχω ακούσει ξανά. Τι μπορώ να σου πω εγώ αν εσύ πιστεύεις πως

«το ΚΚΕ που όχι μόνο τα κάνει πλακάκια με την εξουσία αλλά φυλάει και τα νώτα της όταν ο λαός κάνει επίθεση.»

Που και πότε έκανε επίθεση ο «λαός» και δεν το κατάλαβα; Μάλλον θα ήμουν… μέσα στο τσουβάλι, όπως λες. Μήπως εννοείς στις συγκεντρώσεις στη βουλή; Μα, τη μια φορά κατηγορείται το κκε πως… περιφρουρεί τη βουλή από το λαό και την άλλη που έμεινε στην ομόνοια το παμε, και ο λαός έτρωγε τα χημικά στο σύνταγμα, πως δεν… προφυλάσσει το λαό! Ήμαρτον.

Μήπως εσύ τσουβαλιάζεις τους πάντες, μαζί κι εμένα; Και αυτή η παρελθοντολογία και η «λαθολογία»… αυτό το κκε μόνο λάθη κάνει και μάλιστα… προδοτικά; Κοντεύω τα σαρανταπέντε, χρόνια είμαι (απ’ έξω) κοντά στο κκε, δεν «τόλμησα» ποτέ (απέναντι στον εαυτό μου) να πω πως είμαι κομμουνιστής… ούτε ορθόδοξος, ούτε κάτι άλλο. Την καλησπέρα μου.

OXΙά είπε...

Στάχτη,
και να ταν ο Μπάρκουλης άντε να το καταλάβεις. Αλλά ο Μπένι, ο Αλέξης, η Αλέκα, ο Αντωνάκης, ο Κουβέλης, ο Καρατζαφέρης, ο Μιχαλολιάκος, ο Καμμένος κ.λπ., ε, πρέπει τουλάχιστον να είσαι αγάμητος.

Tiktos,
το' πιασες! Δεν παίζουμε παιχνίδι ποτέ με φτιαγμένα από τον αντίπαλο ζάρια.

Ανώνυμε,
πολύ το φοβάμαι ότι η ΔΗΛΩΣΗ αποχής θα έρθει. Αλλά και να μην έρθει ξέρουν τα ονόματά μας από το απουσιολόγιο που κρατάνε οι δικαστικοί αντιπρόσωποι. Εμείς δεν ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί που μάς προδίδουν κρυφά μέσα από το παραβάν.

Iptamenos Ollandos,
τίποτε δεν αλλάζει όταν περάσει στο κύτταρό σου ότι είσαι πρόβατο και πρέπει να καταταχθείς σε ένα μαντρί.

Οικοδόμε,
κακώς που δεν θεωρείς το εαυτό σου ορθόδοξο κομουνιστή. Γιατί αυτή η ταπεινότητα; Δεν το επιτρέπει η ηγεσία;
Πώς θα αλλάξει η κατάσταση; Δύσκολα εφόσον το Κόμμα δεν αποφασίζει να ξαναβγεί στην "παρανομία" δηλαδή στην νομιμότητα διότι κομουνιστής είναι αυτός που πηγαίνει στο χωράφι να δουλέψει και όχι αυτός που λέει στον αγρότη πώς να σκάψει.
Επίσης για ποιους χώρους εργασίας μιλάς από την στιγμή που το 50% των Ελλήνων είναι άνεργοι.
Και μου την δίνει όταν ο λαός αποφασίζει να σπάσει κεφάλια και ο φερόμενος κομουνιστής να τον λέει τραμπούκο. Θα μου πεις τραμπούκοι για το σύστημα ήταν όλοι οι νεκροί εργάτες, αγρότες, πολίτες που πολέμησαν το σύστημα. Και το ΚΚΕ πια είναι σύστημα άρα είναι αναμενόμενη η στάση του σε τέτοιες πράξεις.
Τέλος, αρκετά με τις κουβέντες και ας πιάσουμε το δρεπάνι, το σφυρί και το μαχαίρι, αν θέλουμε να λεγόμαστε Άνθρωποι δηλαδή Κομουνιστές.

ο Κυρ Αντρεας είπε...

...φίλε οικοδόμε εγω στην ομόνεια βρεθηκα με το ΠΑΜΕ εκείνη τη Κυριακη,κυνηγημένος απο την Πανεπηστημίου.Δεν σου κρύβω πως θαυμασα την οργανωση του κόμματος,και ένοιωσα και δύναμη και ασφάλεια όταν έγινα κρίκος στις ανθρώπινες αλυσίδες που φτιάχτηκαν.Πίστεψα πως είναι ο μόνος τρόπος να φτασω στο Σύνταγμα,κάτι που δεν μπόρεσα να κάνω μόνος μου.
Το κακό είναι πως το ΠΑΜΕ ΔΕΝ έμεινε στη Ομόνεια ,οργανωμένα πάντα, και φωνάζοντας συνθήματα μας οδήγησαν σε συντεταγμένη υποχώρηση προς την πλατεία καραισκάκη...
...εχεις δίκιο , δεν είμασταν εκεί για να επιτεθούμε αλλά είμαι σίγουρος πως δεν θα εφευγε κανεις αν
αν
αν
αν
...

Νάτα τα πουλάκια μου!