Τα Κύθηρα πουλήθηκαν

|

Εκνευρίστηκα με τον χαμό σου. Διότι σήμερα κι ενώ είχε το κορμί σου έρθει σε πλήρη ακινησία, αυτό που ένοιαζε τον όχλο ήταν η τιμή της βενζίνης και το PSI. Τα πήρα που δεν σε πάτησε ένα τρένο που διασχίζει τα Βαλκάνια, δεν έπεσε πάνω σου ένα κινηματογραφικό σκηνικό, που δεν πέθανες από πνευμονία εξαιτίας των γυρισμάτων σου που έκανες πάντα σε υγρές μέρες, αλλά σε έφαγε ένας κοινός μπάτσος. Μου την έδωσε που αγάπησες τόσο αυτή την χώρα της οποίας η πλειοψηφία σε είχε χεσμένο κανονικότατα. Γενικώς σήμερα τα πήρα άγρια που αντί η χώρα να είναι σε πένθος που έχασε έναν αναντικατάστατο ασχολείται με τη  μιζέρια των αναλώσιμων. Μου την έδωσες κι εσύ που με έκανες να αγαπήσω μια Ελλάδα που ποτέ δεν την έβαλες στο φως αλλά σε μουντό τοπίο πάντα. Μου την δίνει που δεν κατάλαβε αυτός ο κωλολαός τι έχασε χθες το βράδυ. Μου την δίνει,γιατί ήσουν ένας από αυτούς που ήταν πολύ Μεγάλοι για μια τόσο μικρή χώρα.

4 σχόλια:

oikodomos είπε...

Ισως να μην μας αξίζουν οι πραγματικά μεγάλοι. Ένα προς ένα είναι όπως τα περιέγραψες, δυστυχώς.
Αν μπορώ να βρω ένα "θετικό" μέσα στην όλη μαυρίλα, είναι πως ο "Τεό" την έκανε ευτυχισμένος. "Όταν γύριζε μια ταινία ήταν πραγματικά ευτυχισμένος, ζούσε γι' αυτό" (Ελ. ΚαραΪνδρου.)
Καλή δύναμη!

oikodomos είπε...

Η σκηνή σου, από την αγαπημένη μου ταινία...

Μαρία Νι είπε...

αυτό το ταξίδι στα Κύθηρα είναι ίσως γραφτό να μην γίνει ποτέ.

καλό βράδυ σε όλους...θα τα λέμε.

Θεόφραστος είπε...

Όλο το ζουμί...είναι στην ετικέτα: ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ!!!

Νάτα τα πουλάκια μου!