5

|

Να ήμουν 5 χρονών. Να γνώριζα ότι εχθρός είναι αυτός που μου παίρνει την ψυχή μου. Να μην είχα τον φόβο του θανάτου και να μην με ένοιαζε να με ποδοπατούν αν ήταν να κρατήσω την ζωή μου στα χέρια μου. Να ήμουν μια σταλιά άνθρωπος για να μπορεί η καρδιά να νιώθει τόσο τεράστια μπροστά σε πάνοπλα στρατεύματα. Να ήμουν 5 για να μπορώ να θυμάμαι το  παιδικό μου τραύμα μέχρι τα γεράματά μου και μέχρι τότε να παλεύω για τον πόνο αυτόν. Να ήμουν 5 για να έχω τα κότσια να πολεμώ για αυτά που μου αφαιρούν. Να έχω τον χρόνο για τις κακές αναμνήσεις του μέλλοντός μου διότι στην ηλικία που είμαι ο χρόνος δεν φθάνει οι τωρινές αναμνήσεις μου να γίνουν εκδίκηση.

2 σχόλια:

ένας στρατολάτης είπε...

Προειδοποίησε καλέ να μην ψάχνει κανείς χαρτομάντηλα στα τυφλά.

ΟΧΙΑ είπε...

ένας στρατολάτης,
και τα μανίκια τι τα έχουμε;

Νάτα τα πουλάκια μου!