Εμφύλιος...επιτέλους

|

Δεν έχω τίποτε με τον Γιώργο. Ο Γιώργος κάνει αυτό για το οποίο ήταν γεννημένος να κάνει. Τόσο ηλίθια να πιστεύω σε πολιτικούς δεν είμαι. Αλλά βλέποντας αυτά τα χεράκια με τις πράσινες σημαιούλες να κουνιούνται με παλμό μού γυρίζει το μάτι ανάποδα. Διότι με αυτούς τα έχω. Ναι, έχω προσωπικό πόλεμο με τους ταξικούς μου εχθρούς που είναι πρασινοφρουροί, πασοκόσκυλα, κωλοβολεψιματίες, δημοσιογλυφτρόνια και απάτριδες. Η χώρα για αυτούς ήταν εκεί που χωρούσε ο κώλος τους. Τα μηνύματα του ύφους:" Μη διχαστεί ο λαός" και "Όλοι μαζί να πολεμήσουμε για να βγούμε από τα σκατά" δεν με συγκινούν καθόλου. Όχι τώρα τέτοια. Βάλατε την κωλοψήφο σας στην κωλοκάλπη τους; Σεργιανούσατε από γειτονιά σε γειτονιά να μαζέψετε ψηφαλάκια; Θα το πληρώσετε! Τι έγινε Πασόκε; Σε έγραψε στα άγραφα ο αρχηγός σου; Χέστηκα. Πεσμένο θα σε πατήσω κάτω. Ο Γιώργος θα φύγει, θα πάει στο καλό του αργά ή γρήγορα. Εσύ όμως κι εγώ θα μείνουμε πίσω. Και να δεις τι ωραία είναι όταν θα σου βάλω το πράσινο σημαιάκι με τον αγκυλωτό ήλιο στον κώλο σου. Και ναι! Αυτό δεν είναι απειλή. Είναι συμβόλαιο ζωής για μένα πια.

4 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Πόση ντροπή χωράει σε μιά πλατεία!!

άφθονη, είναι η απάντηση..

μην μου πεί κανείς οτι "μας ξεγέλασε" και άλλα τέτοια χαριτωμένα, διότι παιδάκια αν είστε, να μην ψηφίζετε..

(θα έπρεπε να υπάρχει τέστ νοημοσύνης για ψηφοφόρους)..

καλησπέρα..

tiktos είπε...

Με 98% του ελληνικού πληθυσμού με νοοτροπία ΠΑΣΟΚΤΖΗ, εμφύλιο δεν βλέπω.Εκτός αν εννοείς ότι θα φάνε τα άντερά τους μεταξύ τους:-))

ΣΤΑΧΤΗ είπε...

Ανάλογα με την υπηρεσία που θα πας είναι κατά ομάδες διορισμένοι από διάφορους πολιτικούς.Μαζί με αυτούς βάλε και όλους τους παρατρεχάμενους που έχουν ειδική μεταχείριση λόγω γνωριμίας ή μίζας.
Σχολεία δεν υπάρχουν (με το καινούργιο σύστημα οι 'καθηγητές' για να βάλουν βαθμούς σε πλευρίζουν για ιδιαίτερα),καταλαβαίνεις ποιος έχει δικαίωμα στη μόρφωση,
νοσοκομεία δεν υπάρχουν (χωρίς φακελάκι ή γνωριμίες την έβαψες)
γενικώς εδώ και πολλά χρόνια τα παπαγαλάκια και τα γλυφτρόνια έμπαιναν στα 'πανεπιστήμια' και 'φύτρωναν σε καρέκλες' και κατέλαβαν όλη την κοινωνία καβάλησαν και το καλάμι...

ΥΓ:Έπεσε φάπα σβουριχτή σε δημόσια υπηρεσία όταν το 'όργανο' είπε σε πολίτη 'έτσι μου αρέσει δεν υπογράφω κι ας λέει άλλα ο νόμος.'
Η μόνη λύση!

ΟΧΙΑ είπε...

Ευρύνοος,
αν οι εκλογές γινόταν φανερές δε νομίζω να έκαναν τέτοιες μαλακίες μόνο και μόνο από τον φόβο της σφαλιάρας.

Tiktos,
και ποιος σου είπε ότι το 98% είναι μάχιμο. Το 2% όμως;!

Στάχτη,
αυτό με την σβουριχτή πολύ με χαροποίησε.

Νάτα τα πουλάκια μου!