Χρωστούμενα

|

Όταν θα ανταμωθούμε εμείς οι δύο και καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι να ξέρεις ότι έχω να σου πω πολλά και επειδή τίποτε περισσότερο δεν θα μπορείς να μου κάνεις από αυτό που ήδη θα μου έχεις κάνει, θα σε τυραννήσω. Ναι, μέσα στην έδρα σου θα σκοράρω εκείνη την φορά γιατί χρόνια μέσα στην δανεική έδρα που τάχα λες ότι είναι δικιά μου, με έχεις βάλει στα 10 μέτρα και με έχεις ταράξει στα πέναλτι. Θα σου την πάρω την αρχηγεία και θα κάνω τα Ουράνια σου αλάνα να παίζουν τα παιδιά όπως άξιζε να παίζουν στο λασπωμένο γήπεδο που τάχα τους χάρισες. Αναμένοντας λοιπόν, το αναπόφευκτο ραντεβού μας, παππούλη που σαν ηδονοβλεψίας ευχαριστιέσαι με τους βιασμούς που ανεχόμαστε, ανάβω τσιγάρο δίπλα στην αντλία βενζίνης πολλών ματωμένων οκτανίων καθώς φουλάρω το ρεζερβουάρ της αντοχής μου.

Νάτα τα πουλάκια μου!