Μοιραίο

|

Κάποιοι θα έκαναν τα πάντα για σένα. Θα γύριζαν τον κόσμο ανάποδα και θα έσπαγαν τις αλυσίδες που σε κρατούν κάτω από την οποιαδήποτε φυλάκιση. Κάποιοι θα υπέφεραν για σένα και θα γινόταν του ίδιου είδους με αυτό που είσαι εσύ αρκεί να ήταν δίπλα σου. Κάποιοι δεν θα λογάριαζαν τίποτε μπροστά στην δική σου ύπαρξη και θα σου έδειχναν τον δρόμο που θα έπρεπε να πάρεις. Κάποιοι θα ήταν γεννημένοι για σένα και θα ήταν έτοιμοι να δεχθούν τα πάντα για σένα. Κάποιοι θα ξεχνούσαν το Εγώ τους για μια σου ανάσα. Κι αν δεν το κατάφερνες ποτέ αυτό το βήμα που θα σε έκανε να νιώσεις για μια στιγμή ελεύθερος, τουλάχιστον θα ήσουν σίγουρος ότι Κάποιοι, Κάποτε, Κάπου έγιναν Αυτοί που σε έκαναν να νιώσεις Κάποιος.

4 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Τι να σχολιάσω....θα χαλάσω και το υπέροχο κείμενο αλλά και το καταπληκτικό όπως πάντα animation. Καλό σου βράδυ.

Δράκοντας είπε...

Υπέροχο κείμενο, υπέροχο βίντεο.
Τελικά είναι μοιραίο να γράφεις εσύ..

Την καλησπέρα μου.

Zed είπε...

Συγχαρητήρια, απλά ζωγραφίζεις. Αν είναι δικό σου, επέτρεψέ μου να το δανειστώ. Είναι υπέροχο.

ΟΧΙΑ είπε...

Λέων,
να είσαι καλά.

Δράκοντα,
όλα μοιραία για μας τους μοιραίους.

Zed,
όλα ανήκουν σε όλους όταν τα κατανοούν. Την καλησπέρα μου.

Νάτα τα πουλάκια μου!