Γαμώ την γκαντεμιά μου

|

Η ζωή στον Τιτάνα, δορυφόρο του Κρόνου, σε λίγο θα αποκαλυφθεί. Ίσως η NASA να μας μιλήσει για ζωή έξω από τα δικά μας πλανητικά όρια και να πάρουμε μία ανάσα τις επόμενες μέρες που έχουμε θαφτεί σε αυτή την γήινη λάσπη της απελπισίας. Απελπισμένη ως είμαι από τις γήινες καταστάσεις είμαι έτοιμη για την ριζική αλλαγή από γήινο μικρό λευκό ανθρωπάκι σε πράσινο εξωγήινο και ζουμπουρλό. Θα φορέσω σιέλ  κολάν, θα ξυρίσω και το κεφάλι και θα κάνω τα πάντα να μετακομίσω στον φιλικό Τιτάνα. Κι αν ο πλανήτης Γη με έχει καταδικάσει εις ψυχικό και εγκεφαλικό θάνατο, τον έχω χεσμένο. Στον Τιτάνα θα επιζήσω.

11 σχόλια:

tiktos είπε...

Γαμώ την καταδίκη μου.
Για ένα σαββατοκύριακο πήγα στον Τιτάνα... και με βρήκαν;

uhuru είπε...

εκτος κι αν κι ο Τιτάνας μας βγει disco ball...
σπεραα :)

Τσουχτρα είπε...

Μπα...δεν ψήνομαι για τον Τιτάνα. Λέω να την παλέψω λίγο ακόμα εδώ...

Καλά ξενύχτια !

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

απ' την άλλη πάλι, τον έρμο τον Τιτάνα ποιός τον ρώτησε...

Δράκοντας είπε...

Μην έχεις αυταπάτες..
Και στον Τιτάνα απ' ότι έμαθα τραβάνε χοντρά ζόρια. Άσε που μπορεί να σου σκάσει και καμιά ντισκομπάλα στο κεφάλι..

Την καλημέρα μου Οχιά!

habilis είπε...

Ωχ αν πατίσουμαι το πόδι μας και στον Τιτάνα δεν τον βλέπω να την βγάζει καθαρή.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Η NASA δεν ξέρει τι της γίνεται.Εξωγήινη μορφή ζωής, ομιλούσα ακατάληπτη γλώσσα εισέβαλε στον πλανήτη ήδη από το Σεπτέμβρη του 1974. Και αν δε με πιστεύει, ας κοιτάξει εδώ http://www.pasok.gr/portal/

Θεία Θ είπε...

Κι ο Τιτάνας... πάλι τσιμέντο θυμίζει!

Εκείνη... είπε...

με βλέπω και μένα να την παλεύω λιγουλάκι ακόμα, παρέα με την Τσούχτρα.

καλώς σε βρήκα..

el Romandante είπε...

Στην αρχή διάβασα "πλανήτης Τατιάνα" και ομολογώ πως η απελπισία σου είχε και πάλι νόημα!

πού βρίσκεσαι; μετακόμισες στον Τιτάνα και μας άφησες;

ΟΧΙΑ είπε...

Ο Τιτάνας είναι βαρετός. Ακριβώς όπως κι ο Παράδεισος. Γι' αυτό επιστροφή στην γήινη Κόλαση.

Νάτα τα πουλάκια μου!