Γέλα μου

|

Έλα, τράβα λίγο τους μύες του προσώπου προς τα πίσω και δείξε μου πώς λάμπει το σκοτάδι όλο με ένα χαμόγελο. Α, ωραία στραβά δοντάκια βλέπω! Μείνε έτσι να σε τραβήξω μία φωτογραφία για να την κοιτώ όταν θα νομίζω ότι γκρεμίστηκαν όλα τριγύρω. Ω, και τι ωραία δακρυσμένα μάτια είναι αυτά. Να, κοίτα πώς βγήκες σε αυτό το ασπρόμαυρο χαρτί με ένα κλικ. Ακόμα και τα δάκρυα τελικά έχουν χαμόγελα μόνο που δεν τα βλέπουμε με την πρώτη. Τώρα έλα να βγάλουμε και μία μαζί. Κόλλα το κεφάλι σου στο δικό μου να μας πάρει το "κάδρο". Τέλεια βγήκαμε, σε εμένα φαίνονται και τρία σφραγισμένα δόντια. Πάρε εσύ μία, παίρνω εγώ την άλλη. Στην καρδιά μας ας την καρφιτσώσουμε αυτή την στιγμή. Για τα δύσκολα που θα'ρθουν και θα περάσουν, όπως όλα. 

7 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Κι ένα χαμόγελο από μένα.....

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

ας λένε για τα φίδια ότι θέλουν
είναι τόση η τρυφεράδα μέσα τους...

ας μου επιτρέψεις κι ένα δικό μου χαμόγελο κοιτώντας τις όμορφες φωτογραφίες που έβγαλες :-)

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Θα το γυρίσω στην στην πεζότητα αλλά ειλικρινά απορώ. Γιατί μας θέλουν χαμογελαστούς στις φωτογραφίες;Για να εξωραίζουμε την πραγματικότητα εξιδανικεύοντας το παρελθόν;

Φιλί στο χαμογελαστό μαγουλάκι

Δράκοντας είπε...

Να 'σαι καλά Οχιά.
Ήδη έσκασα ένα εκρηκτικό χαμόγελο..

Καλό μας ξημέρωμα..
Με πήρε πάλι χάραμα..

ArtιNOs είπε...

Πάντα χαμόγελα!!!

ΟΧΙΑ είπε...

Λέων,
φώτισε το σύμπαν.

Μαμούφι,
βρε αυτοί που λένε κακά πράγματα για τα φίδια είναι χέστηδες.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
απλά για να αποδεικνύουμε με στοιχεία ότι εκτός από το να κλαίμε ξέρουμε και να γελάμε.

Δράκοντα,
αλήθεια ένας δράκοντας και ένα γουρούνι πώς να βγαίνουν σε φωτογραφία χαμογελαστοί;

ArtiNOs,
με τέτοια Πούντα το χαμόγελο κοκαλώνει θέλουμε δεν θέλουμε.

Δράκοντας είπε...

Οχιά..τραγικός συνδυασμός.
Άστα να πάνε.

Νάτα τα πουλάκια μου!