Περί ενός κανα-πέους

|

Καθόμουν στον καναπέ και σε έβλεπα να αποδέχεσαι αυτά που η θεια-Μπενάκη ξεστομούσε μπροστά σου, "ήρωα" της Δημοκρατίας. Εκείνη τη στιγμή χάρηκα που οι προγονοί μου είχαν ήδη πεθάνει για να μην αναρωτηθούν ακόμη μια φορά "Γιατί;". Όμως εσύ, ως αγωνιστής της Δημοκρατίας Σας, θεωρείς ότι έτσι επιβραβεύονται οι γενναίοι άνδρες: Με τα χεράκια σταυρωμένα μπροστά πάνω σε ένα χαλί που από κάτω κρύβει την σκόνη των πουλημένων ιδεολογιών και τα κόκαλα άθαφτων ηρώων. Μπάρμπα-Κάρολε, έχουμε διαφορετικά γούστα. Εσύ προτιμάς την νοικιασμένη σου πλουμιστή πολυθρόνα κι εγώ τον καναπέ της γιαγιάς μου. Εσύ επιλέγεις την "δημοκρατία" κι εγώ την Δικαιοκρατία. Εσύ λατρεύεις την ηρεμία και τη σύνεση κι εγώ την αταξία και την απειθαρχία. Εσύ καλόμαθες στα βαλς των πολύβουων δεξιώσεων κι εγώ χορεύω διασκευασμένα αντάρτικα σε ασπρόμαυρα υπόγεια από μονάχη μου ευχαριστώντας την μοίρα που δεν είσαι δικός μου πρόγονος.

 

10 σχόλια:

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

καλόν χειμώνα να έχουμε..;-)

ένας στρατολάτης είπε...

Είσαι πολύ άδικη μαζί του. Εκτός από τα σταυρωμένα χεράκια κάνει κι ωραιότατες υποκλίσεις δι' αποθέσεως της δεξιάς επί της καρδίας. Συνήθως ενώπιον της ελληνικής σημαίας. Ο πατέρας μου τον λέει "σκύψα", μια χαρά του ταιριάζει νομίζω.

ArtιNOs είπε...

Οχιά
χαλάστηκες και συ με τον μπάτλερ;
Απόχεσέ τον, "δημοκράτης" ήταν μια ζωή και μάλιστα σοσιαληστής.

WishmasteR είπε...

λίγη ανοχή βρε οχιά μου στα μοντέλα που πάνε για απόσυρση...
αφού κάηκε η φλάντζα και ξεμείναμε και απο μπαταρία τι να κάνουμε...
υποσχέθηκαν σερβις θα μου πεις αλλά με αυτή την κρίση που λεφτα και μείναμε με τα σαράβαλα...

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Εγω εχω να κανω μια ερωτηση. Θα καταθεσει και η τροικα στεφανι στο Πολυτεχνειο?

Δράκοντας είπε...

Λακωνική και ουσιαστική όπως πάντα. Τι περιμένεις από ένα διακοσμητικό στοιχείο οχιά μου;

ΥΓ. Μου άρεσε τόσο πολύ που θέλω να στο κλέψω...

Την καλησπέρα μου.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Αν δεν τον έβλεπα και εγώ χθες με τα μάτια μου, θα ορκιζόμουν ότι έχει πεθάνει.

Iptamenos Ollandos είπε...

Κάρολος - Οχιά : 0 - 3 σημειώσατε 2...

Τσουχτρα είπε...

Τι μπορεί να περιμένει κανείς απο κάποιον που αποτελεί μέρος του ντεκόρ του προεδρικού μεγάρου ?

ΟΧΙΑ είπε...

bbimbo,
θα έχουμε... σίγουρα.

Ενας στρατολάτης,
σοφός ο πατέρας σου.

ArtiNOs,
χαλάστηκα που δεν θα τον "χαλάσω".

WishmasteR,
από αποχή σε ανοχή το πάω. Αυτό το στερητικό Α θα με κυνηγάει ες αεί.

Εν αρχή ην ο ήχος,
Και βέβαια ο Γιωργάκης θα καταθέσει στεφάνι.

Δράκοντας,
πάντα μου την έδιναν τα περιττά διακοσμητικά χώρου.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
χαχαχαχα να' σαι καλά.

Iptamenos Ollandos,
όταν παίζω εκτός έδρας ΣΚΙΖΩ!

Τσούχτρα,
γαμώ τα ντεκόρ και γαμώ τα μέγαρα και όλα τα γαμώ γενικώς. :)

Νάτα τα πουλάκια μου!