Πονάει....μαμά

|

Ξέρεις, μωρέ μάνα, τι με πονάει; Που δεν θα βουλιάξουν ποτέ τα τακούνια μου στα λασπωμένα σοκάκια της γειτονιάς αλλά ούτε την μπουγάδα θα απλώσω κόντρα στον ήλιο στην μικρή αυλή. Σε θυμάμαι που μετρούσες το ρύζι με το φλιτζάνι να ταΐσεις εφτά στόματα ενώ εγώ το αδειάζω με το πακέτο μέσα στην ακριβοπληρωμένη κατσαρόλα. Σε θυμάμαι που μαντάριζες τις μαύρες σου νάυλον κάλτσες για να είσαι κοκέτα  μέσα στη "μιζέρια" περιμένοντας τον μπαμπά να γυρίσει από το μεροκάματο. "Για να μη με βαρεθεί ποτέ", έλεγες. Τα κατάφερες, ενώ εγώ βαριέμαι και τον εαυτό μου. Κι όταν έλειπε το αγορασμένο γλυκό από το σπίτι περήφανα έλεγες στους μουσαφίρηδες ότι σαν το γλυκό κερασάκι σου δεν φτιάχνει καμία. Με τις κούτες τα αγοράζω τα γλυκά και πετάω τα μισά γιατί μουσαφίρηδες εγώ δεν έχω. Για την Ελλάδα δεν μίλησες ποτέ λες και δεν υπήρχε. Μόνο που θυμάμαι μια φορά που άνοιξες, τραγουδώντας  Γιώτα Λύδια, διάπλατα τα παράθυρα απότομα όταν ένας χωροφύλακας έλεγε στην γειτονιά  ότι οι κομουνιστές είναι προδότες κοιτώντας το δικό μας σπίτι. Ξέρεις, τι  με πονάει πιο πολύ ρε μάνα; Ότι κουβαλούσες την Ελλάδα ασυνείδητα μέσα σου. Και φοβάμαι ότι δεν σου' μοιασα, μαμά.

15 σχόλια:

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Καλημέρα Οχιά
Κι όμως της μοιάζεις.Δες το.

Στάχτη είπε...

Τα παιδιά του πολέμου που μεγάλωσαν με μπομπότα και ορφάνια,που ερωτεύτηκαν τον σύντροφο τους,που με το τίποτα δημιουργούσαν κάτι,που μπορούσαν να ονειρεύονται γιατί ακολουθούσαν την καρδιά τους.Καθαρά μάτια Οχιά και ανοιχτή καρδιά.Αυτά έκλεψαν οι δολοπλόκοι που ευνούχισαν την γενιά που ακολούθησε.
Τα σέβη μου.

Τσουχτρα είπε...

Τυχαία βρέθηκα εδώ και διαβάζοντας το κείμενο...ξέμεινα απο λόγια. Μακάρι να μου συμβαίνει αυτό κάθε μέρα.

Τις καλημέρες μου !

tiktos είπε...

επίτρεψέ μου να σου πω ότι εσύ την κουβαλάς την ελλάδα μέσα σου, σε αντίθεση με αυτούς που το παίζουν νταήδες με τις πλάτες της ομαδούλας τους.

old biker είπε...

οχια με τρελλαινεις

Δράκοντας είπε...

Αν μπορούσαν να σκεφτούν όλες και όλοι μας όπως εσύ, σίγουρα ο κόσμος μας θα είχε και θα άξιζε μια καλύτερη τύχη.

Την καλησπέρα μου
και τον θαυμασμό μου
Οχιά

ο Κυρ Αντρεας είπε...

...και ΄γω του πατερα μου εμοιασα

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Με εχει καλυψει οχια μου το σχολιο της Σταχτης σε ενα μεγαλο ποσοστο. Εγω θα σου πω οτι ολοι μας την κουβαλαμε την ελλαδα μεσα μας. Οσο πιο μακρυα ζει καποιος απο αυτη τη χωρα τοσο πιο πολυ την αγαπαει. Και δυστυχως αυτο ειναι νομος πια.
Καληνυχτα..

Iptamenos Ollandos είπε...

Όλοι μας είμαστε διαφορετικοί. Ο καθένας έχει την δικιά του αξία. Δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσε να συγκριθεί μαζί σου.
Καλημέρες :))

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Η μαμά σου πρέπει να είναι υπερήφανη.

:*

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Οχιά
το dna σας φωνάζει μέσα από
τα κείμενά σας ΕΛΛΑΣ και ΕΛΑΣ..
Τα σέβη μας.

taspa είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ..................!!!!!!!
Κι' ενω η μανα μου φοβοταν καθε μερα λεγοντας........'Δεν μας εκλεισε το σπιτι ο πατερας σου θα μας το κλεισεις εσυ'........καποια μερα που οταν την σκεφτομαι νοιωθω ακομη ΝΤΡΟΠΗ εδωσε με μια ενεργεια της ενα τοσο ηχηρο ΧΑΣΤΟΥΚΙ στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ μου 'ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ' ωστε να καταλαβω πως εκεινη που πραγματικα 'φοβοταν' που πραγματικα ηταν 'κομφορμιστρια ' ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ .................ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ,'ΑΧ ΡΕ ΜΑΝΑ...'

ο Κυρ Αντρεας είπε...

...παρολα αυτα
υπηρξε μια εποχη που οι ποιητες δεν πουλαγαν βιβλια και την ιστορια κανεις δεν εγραψε γιατι κανεις δεν νοιαζονταν να μεινει στην ιστορια...

για τηνελλαδα που λες αυτην που κουβαλαμε μεσα μας ,το μονο που μπορω να πω ,καποτε γελαγαμε περισοτερο και γκρινιαζαμε λιγοτερο.


...ακομη και οι μουσικοι περισευαν εκεινο το καιρο,τοτε περιπου ,ενα βραδυ διπλα στη φωτια τραγουδησαν

ΟΧΙΑ είπε...

Πεταλούδα,
δυστυχώς δεν της μοιάζω.

Στάχτη,
καλημέρα από τη μέρα μετά την χθεσινή.

Τσούχτρα,
καλώς ήρθες. Την καλημέρα μου.

tiktos,
εγώ όμως ψάχνω λόγους να την κουβαλώ δεν το κάνω ασυνείδητα.

old biker,
κι εγώ ώρες-ώρες με τρελαίνω.

Δράκοντα,
εμείς οι ηττημένοι έχουμε πολλά κοινά.

Κυρ Αντρέα,
αχ αυτά τα τραγούδια. Προκαταβολικοί θρήνοι για αυτό που θα ακολουθούσε.

Εν αρχή ην ο λόγος,
ο από μακρυά την λατρεύει. Ο από κοντά την απομυθοποιεί και την αγαπάει.

Iptamenos Ollandos,
κανείς δεν συγκρίνεται με κανέναν και όμως όλοι είμαστε τόσο ίδιοι τελικά.

rose,
καλημέρα.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
όλο κόντρα μου πάει!

Ανώνυμοι,
το σημαντικό είναι ότι δεν φωνάζουν ΕΛ.ΑΣ.

taspa,
οι μανάδες είναι να μας χώνουν χαστούκια την ώρα που περιμένουμε χαδάκια.Πόσο δίκιο έχουν!

Νάτα τα πουλάκια μου!