Χαϊλάντερ

|

Σήμερα ξύπνησα με ένα μικρό μειδίαμα στα χείλη. Ήταν ίσως τα καλά μαντάτα που πήρα χθες αλλά και η ευχαρίστηση από τα κατεβασμένα μούτρα των πολιτικοποντικών που δεν ήξεραν από που να το μαζέψουν το αμάζευτο κύμα αποχής, άκυρων και λευκών. Ήταν που και το χαμένο έπεσε στα πόδια μου από το Μαξίμου να με παρακαλέσει να μην απέχω και την άλλη Κυριακή. Θέλει, λέει, να μένω ακίνητος στόχος όσο αυτός θα με πυροβολεί. Σήμερα πήρα την γλύκα μιας μικρής νίκης που θα χαθεί πάλι μέσα στη μιζέρια της καθημερινότητάς και της αντιδημοκρατικής δημοκρατίας τους. Την γλύκα μιας πικρής επιλογής που η συνείδηση επέλεξε και όχι το Εγώ. Από αύριο και πάλι ηττημένος θα είμαι, αλλά  ως ηττημένος  την ήττα δεν την φοβάμαι και ως νεκρός δεν πεθαίνω ποτέ. 



21 σχόλια:

WishmasteR είπε...

εγώ αντιθέτως ξύπνησα κατσουφιασμένος, απογοητευμένος και ανερμάτιστος...
Το χάσαμε το τρένο...
Δεν είμαστε εμείς οι Χαιλάντερ αλλά το σύστημα, του επιτρέψαμε να επιβιωσει γιατι δεν του πήραμε το κεφάλι ενω μπορούσαμε...
Δεν θα μπούμε σε αναλύσεις αλλά η αποχή ερμηνευετε κατα το δοκούν απο τους εργολάβους οπότε ας απολαυσουμε όλοι μαζί αυτό τον κλαυσίγελο που θα παιχτεί επι σκηνής των διακαναλικών δικτατόρων και ας αποδεχτούμε τη μοίρα μας σαν καλά προβατάκια...

καλημέρες...

Δράκοντας είπε...

Μη μασάς Οχιά. Χτύπα ένα φραπέ στα κάρβουνα και άσε αυτούς που ψοφήσανε να ψάχνουν ποιός θα είναι ο επόμενος επιβήτορας τους..

Iptamenos Ollandos είπε...

"Την γλύκα μιας πικρής επιλογής που η συνείδηση επέλεξε και όχι το Εγώ."
Σ' ευχαριστώ για αυτόν τον λόγο σου.

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Η επανασταση του καναπε νικησε. Ζητω η επανασταση.

ΟΧΙΑ είπε...

Wishmaster,
κάνεις λάθος αν θεωρείς ότι το να επιλέξεις να βγεις από το μαντρί είναι εύκολη απόφαση. Αντιθέτως, έχεις τους λύκους μπροστά και τα πρόβατα που επέλεξαν να μείνουν στο μαντρί, πίσω. Να σε κοιτούν και οι δύο πλευρές με λύσσα. Έχει μοναξιά και κρύο εδώ έξω. Πίστεψέ με.

Δράκοντα,
το πόσο μάγκες είναι οι ψηφοφόροι και πόσο ενάντια στην εξουσία, θα φανεί από την συμμετοχή στην επόμενη Κυριακή. Κάποια στιγμή τα ούμπαλα που κουβαλά ο καθένας μπαίνουν στην ζυγαριά.

Iptamenos Ollandos,
είναι κρίμα να θεωρούν οι μετέχοντες ότι οι απέχοντες απλά το διασκέδασαν.

Εν αρχή ην ο ήχος,
Ναι νίκησε, με 60% συμμετοχή στο πανηγύρι των ψευτοεκλογών της τραβεστοδημοκρατίας τους.

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Μακαρι να ηταν ετσι Οχια μου, αλλα δυστυχως δεν ειναι. Μακαρι να μην ειχαμε το ενισχυμενο συστημα αναλογικης ως εκλογικο συστημα. Αλλα, αλλα οπως στην Αμερικη το εχουν τροποποιησει και βγαζουν με ενα 20% ψηφηφοφων ενεργων κυβερνηση, ετσι καπως θα γινει κι εδω. Δεν ιδρωνει το αυτακι κανενος.
Ο εχθρος ο δικος μου ειναι ταξικος και ειναι ο ψηφοφορος που ψηφισε για αλλη μια φορα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Οπως και ο καθε μικροαστος απεχων ψηφοφορος που απειχε, αλλα με μια διαφορα. Απεχων αλλα που ψηφιζε εως τωρα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Αυτο.

ΟΧΙΑ είπε...

Εν αρχή ην ο ήχος,
εμένα πάλι ο εχθρός μου είναι αυτός που βάζει το οποιοδήποτε κόμμα πάνω από την αξιοπρέπεια της πατρίδας. Από την στιγμή που όλα τα κόμματα έδωσαν το παρόν σε αυτές τις εκλογές καταλαβαίνεις την άποψή μου για τους ψηφοφόρους τους.

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Συμφωνω μαζι σου ως το πρωτο σκελος. Διαφωνω ως προς το δευτερο. Απο τη στιγμη που καποια απο τα κομματα εξουσιας τα οποια ειναι αυτα που προδωσαν την αξιοπρεπεια της πατριδας, συν καποιους πατριδοκαπηλους σαν το ΛΑΟΣ, ψηφιστηκαν, η δικη μου αποψη ειναι οτι εχθρος πλεον δεν ειναι κανενας πολιτικος αλλα μονο ενας. Ο συμπολιτης μου ελληνας ραγιας που ψηφισε δεν ψηφισε, με χαντακωνει και συνεχιζει. Αρα υπαρχει ταξικος πολεμος, και οχι απλα ενας πολεμος.

vasiliskos είπε...

Αν μου πεις πως εκτός από "αποχέας" είσαι και υπέρ του καπνίσματος τότε πραγματικά είσαι στη μαύρη λίστα των νεοχαφιέδων!

Δεν ξέρω αν παρατήρησες ότι ο φασισμός αρχίζει και παίρνει νέες μορφές και όχι απαραίτητα στα μυαλά των γνωστών υπερασπιστών του Αγ.Παντελεήμονα.

Εχει απλωθεί πιο ύπουλα σε πιο "προοδευτικά" μυαλά που έχουν μια πληρη σύγχιση στο μυαλό τους που εστιάζεται στο εξής ερώτημα "τώρα αυτό το πτωχό τω πνεύματι ανθρωπάριο να το φτύσω ή να το πετάξω στο καιάδα?" Είναι οι άνθρωποι που μισούν εκείνους που κάνουν λάθος, εκείνους που έχουν αδυναμίες, εκείνους που σκοντάφτουν, που μυρίζει το δέρμα τους δέρμα, είναι εκείνοι που πολεμάνε τι μπόχα κλείνοντας απλά τη μύτη. Χειρότερο από το να είσαι ένας ατομιστής, παρτάκιας είναι να είσαι αλλά να μην το ξέρεις.

Φοβού τους κρυφοφασίστες οχιά και δώρα φέροντες!! Εκείνους τους πνευματικούς νάρκισους που έχουν κάνει σύγχιση του Τσε με τον Υπεράνθρωπο. Οι ανεγκέφαλοι που λειτουργούν σαν εντομοαπωθητικό σε κάθε λύση αντρίκια.

Γαμώτο κάτι για την ανάρτησή σου μπήκα να πω αλλά ξεχάστηκα σε άλλα μονοπάτια...

WishmasteR είπε...

εγώ πάντως Οχιά μου προβατάκια θεωρώ εκείνους που σιωπούν είτε φανερά είτε κρυφα εξυπηρετώντας τις επιταγές τους...

κρύο θα έχει παντου για τους ανθρώπους που έχουν επιλέξει να μην συμβιβάζονται...

Ρώτα με λοιπόν αν θέλω να ανηκω σε κάποιο μαντρι ή καλύτερα αν νιώθω πως ανήκω επειδή ψήφισα ΚΚΕ...

Οι εκλογές δεν είναι μάντρωμα αλλά μια ευκαιρία για αντισταση που
δυστυχώς την προσπεράσαμε κάπου χαμένοι στην μετάφραση...

αυτά τα ολίγα...
φιλιά

ΟΧΙΑ είπε...

Καταρχάς να πω σε όλους όσους συνομιλώ μέσω σχολίων ότι έχω τρελή χαρά που συζητήταμε για την αποχή και την συμμετοχή. Ζω παλιές εποχές....τότε που ήμουν στο Κόμμα.

Εν αρχή ην ο ήχος,
κοίτα που θα συμφωνήσουμε για τον συμπολίτη Έλληνα ραγιά. Και αυτός να είσαι σίγουρος ότι ψήφισε γιατί ο ραγιάς θέλει τον πολιτικό του αφέντη για να μπορεί να επιβιώσει. Ξέρεις κανέναν ραγιά...απροσάρμοστο;

vassiliskos,
αυτοί που αναφέρεις ήταν, είναι και θα είναι ο στόχος όταν παίζω βελάκια στο σπίτι.Ενίοτε, όταν τους ανταμώνω διά ζώσης, τους ρίχνω και κανένα σκαμπίλι για να συνέλθουν.

Wishmaster,
πρόβατο είσαι κι εσύ που είσαι εντός, πρόβατο είμαι και εγώ που είμαι εκτός. Η διαφορά μας τώρα ξέρεις ποια είναι; Ότι εσύ είσαι ακόμη πολύ συναισθηματικός ενώ εγώ πολύ πληγωμένη συναισθηματικά και κάνει και κρύο (όπως προείπα) εδώ έξω.

Θα τα λέμε εμείς...στο φράχτη... που μας χωρίζει.

vasiliskos είπε...

@oxia
Ζω παλιές εποχές....τότε που ήμουν στο Κόμμα

Καλά ήταν αυτό το Κόμμα βρε παιδί μου? Μόνο τις προσωπικές μου μετρήσεις να κάνω πιάνουμε τρίτη δεκάδα σε ποσοστό.. Αόρατοι ήμασταν?
(να γελάσουμε και λιγάκι, σε καλό μας)

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Μα και γιατι να διαφωνησουμε οχια μου? Δεν ξερω κανενα ραγια να μην ειναι ραγιας. Μια μερα μετα τις εκλογες πλεον δεν βλεπω τιποτα αλλο απο μια στασιμοτητα, καλη ωρα, σαν τις περσινες βουλευτικες εκλογες στις οποιες απειχα. Φετος ειπα να στηριξω την αριστερα χωρις αυτο να σημαινει οτι θελω κανενα αφεντικο στο κεφαλι μου αποπανω. Παντως ενα ειναι το γεγονος. Ολοι οι τροποι αντιμετωπισης μιας καταστασης εχουν εξαντληθει. Εκτος απο μια. Αλλα, μη τα ξαναλεμε, εδω ειναι η ραγιαδοχωρα.

tiktos είπε...

πόσο μ' αρέσει όταν κάποιος καλύπτει αυτά που θέλω να πω.
φαντάζομαι δεν χρειάζεται να κάνω αντιγραφή επικόλληση στην vassiliskos

ΟΧΙΑ είπε...

vassiliskos,
αναρωτιέμαι το ίδιο εδώ και χρόνια.

Εν αρχή ην ο ήχος,
κρατάω από την 7η Νοεμβρίου τις γυρισμένες πλάτες της πλειοψηφίας σε ένα σύστημα που την αντιμετώπιζε, αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίζει σαν μειοψηφία.

tiktos,
στους απέξω κι εσύ ε; Βάλε μπουφάν και έχε το νου σου στους λύκους.

WishmasteR είπε...

Οχιά σου απαντάω στην ουσία αυτά που απάντησα και στον Τίκτο και θέλω να σου πώ επειδή μου το έχεις υπερτονίσει ότι δεν έχει να κάνει με κανενός είδους συναισθηματισμό η συμμετοχή μου. Ο όποιος συναισθηματισμός-ρομαντισμός έχει χαθεί και έχει αντικατασταθεί απο οργή και απογοητευση.

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν το συμπέρασμα οτι η μη ψηφος δεν νομιμοποιεί το αποτέλεσμα και δεν σε βάζει σε μαντρί...
Στο μεγάλο μαντρί του 50% σε βάζει που δεν έχει καν φωνή να υποστηρίξει γιατί απείχε και έρχονται τα τσουτσέκια και οι αναλυτές να μιλησουν για απολιτικ και πράσσειν άλογα...
Εσύ τους απαξίωσες αλλά αυτοί μπορούν να ισχυριστούν ότι γουστάρουν γιατί δεν έχεις φωνή.
Ειναι πολύ απλο και στο ξαναλέω, σε αυτόύ του τύπου την Δημοκρατία δεν χωράνε ιδεολογικές επαναστάσεις του τίποτα. Αυτά είναι ωραίες αναλύσεις για μεταξύ μας συζητήσεις. Οπως είναι δομημένο το συστημα πρέπει να το πολεμήσουμε ΚΑΙ απο μέσα, με τα ίδια του τα όπλα, τα κόμματα... Θέλει δράση και αξιοποίηση όλων των συμμάχων λοιπόν. Εκτος και αν θεωρείς οτι οι άνθρωποι που είναι μεσα στο ΚΚΕ (άσχετα αν διαφωνούμε σε πολλά) δεν θα τάσσονταν κατα αυτών που μας εξαθλιώνουν:Μνημόσυνο-Καλλικράτης...

Υ.Γ Τη χτεσινή ατάκα του Τσιπρα που έκανε τον Παγκαλο να βγάλει αφρούς περι παπού δικτάτορα την είδες? Πόσο ποιο μακριά απο την ερμηνεία του για την αποχή είσαι?

Είναι μεγάλη μπανανόφλουδα η αποχή όταν δεν συνδιαζεται με "επανασταση" του λαού και δυστυχώς αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα απο αυτά που ο απέχων προσδοκά. Τώρα αν θέλουμε να εθελοτυφλουμε είναι άλλο πράγμα. Ξεκαθάρισε στο μυαλό σου τους λόγους που απείχες(που συμφωνούμε) και το αποτέλεσμα της αποχής σου (που διαφωνούμε) και θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ...

πολλά φιλιά και ήδη ξέρεις οτι άσχετα απο την όποια διαφωνία μας οι μεταξύ μας κουβέντες είναι ειλικρινείς και συνοδευονται απο αισθήματα εκτίμησης και σεβασμού...
καλημέρες...

ΟΧΙΑ είπε...

Wishmaster,
όταν η "αριστερά" γίνει Αριστερά τότε το ξανασυζητάμε.

Υ.Γ:Όσο για τον παλαίο συναγωνιστή μου Αλέξη, πριν μιλήσει για τον δικτάτορα παππού του Πάγκαλου, ας μας πει πώς έβγαζε λεφτά από την Χούντα ο θείος του.
Άσε Wishmaster, όλοι τους χωμένοι στα σκατά κι όλοι τους ξεπουλημένοι για μια θέση στην εξουσία.

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Ετσι κρατησα και εγω οχια μου το 30%(πειπου, αν θυμαμαι καλα)ποσοστου αποχης απο τις περσινες βουλευτικες εκλογες της 4ης Οκτωβριου στις οποιες απειχα οπως σου ειπα. Και τελικα οπως ειδαμε, δεν αλλαξε τιποτα. Μα τιποτα ομως. Εγιναν χειροτερα τα πραγματα. Ειλικρινα σου μιλαω, δεν ενιωσα καμια τυψη φετος που ψηφισα ΚΚΕ. Δεν ανηκω σε καμια παραταξη κι ουτε στο συγκεκριμενο κομμα. Κατα τα αλλα θα συμφωνησω σε πολλα σημεια με τον wishmaster οσον αφορα την αποχη και το πως αντιμετωπιζεται απο τους πολιτικαντηδες. Την ενοτητα της αριστερας τη θελω κι εγω. Αλλα αυτη την ενοτητα αμη τι αλλο, μονο εμεις μπορουμε να την καταδειξουμε στην αριστερα.

WishmasteR είπε...

κοιτάζοντας το δέντρο χάνουμε το δάσος όμως...
διαχώρισε αιτίες και αποτελέσματα και έπειτα εκ των αποτελεσμάτων δες ποιον εξυπηρετησε η αποχή...

τέλος ένα πολύ ωραίο παράδειγμα απο το φίλο Αντώνη:
"Αν καμια εταιρεια δεν σε καλυπτει στο 100%, θα μεινεις αεργος μεχρι να βρεις την τελεια δουλεια ή θα πας οπου νομιζεις οτι ειναι καπως καλα και υπάρχει η στοιχειώδης αξιοπρέπεια για να μπορεσεις να ζησεις;"

και το αλλο σαν απάντηση στο “ολα τα κομματα φταινε”:
"Ειναι σα να λέμε σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα οτι φταιει ο αναπληρωματικος παίκτης που ειναι πάγκο αν η ομαδα χασει ενω ο επιθετικος χασει 2 πεναλτι."

δεν θα πώ τιποτα άλλο μόνο θα γράψω τα ίδια και στον Τικτο για να το κλείνουμε γιατι ξέρω πως δεν θα συμφωνησουμε...
Αν τελικά κάνεις αυτό με συμβούλευσες και το δεις πιο ψύχραιμα και αφαίρεσεις την οργή προς τα κόμματα μετρώντας τα αποτελέσματα θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ...

WishmasteR είπε...

συμφωνούμε απόλυτα "εν αρχη ήν ο ήχος", ούτε και εγώ ανήκω σε κανένα κόμμα και δη στο ΚΚΕ που και εγώ ψήφισα...

ΟΧΙΑ είπε...

Εν αρχή ην ο ήχος και WishmasteR,
σκέφτομαι ότι τουλάχιστον δεν ψήφισε κανένας από μας προδοτικά. Ούτε εσείς, ούτε εγώ. Είναι μία νίκη έστω και μικρή.

Νάτα τα πουλάκια μου!