Η πιο δύσκολη λέξη

|

Σαν αύριο θα είναι. 70 χρόνια φυλακισμένη  η μικρή λέξη με τις δύο συλλαβές. Πέρασαν 70 χρόνια και εμείς προτιμήσαμε την ευκολία του  "ΝΑΙ".  Λες και το "Ο", το "Χ", το "Ι" είναι δύσκολο να περάσουν από την καρδιά στο στόμα και από εκεί στον αέρα. Αύριο γιορτάζω την ονομαστική μου εορτή, τουλάχιστον στον ευκόλως θαρραλέο κόσμο του διαδικτύου. Αύριο θα πάω στο κελί που είναι χωμένο το ΟΧΙ να το δω από κοντά. Κάτι μου λέει ότι στο κελί θα  είναι παλικάρια ντυμένα στο χακί, γυναίκες με δεμένο τον κόμπο στον λαιμό, παιδιά ενός Ξυπόλητου Τάγματος και στα κάγκελα του παραθύρου θα έχουν ένα κομμάτι γαλανόλευκης να θυμίζει την αιτία. Αύριο δε θα είμαι εδώ. Θα πάμε στα μπουντρούμια της Μνήμης μου -εγώ και η ντροπή μου- και  σαν παιδιά που μαθαίνουν τις πρώτες τους λέξεις και τις γράφουν με περίσσια προσοχή και με ευλαβικό πάθος, θα πούμε ένα κωδικοποιημένο"ευΧαρΙστΟύμε".

7 σχόλια:

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Δεν ξερω αν θα μαθει ποτε ο ελληνας ραγιας να λεει ΟΧΙ. Και ακομα πιο πολυ οι νεες γενιες ραγιαδων.
Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι κανενας αλλος λαος στο κοσμο δεν εχει απαρνηθει την Ιστορια του τοπου του οπως εμεις. Ειμαστε αισχρα αμνημονες, και τοσο "δηθεν" στη ψυχογεωγραφια μας σαν λαος που το μονο που μας αρμοζει ειναι να γινουμε αλλο ενα ακομα αστρακι στην αμερικανικη σημαια. Αλλη μια ακομα πολιτεια των ΗΠΑ.

Δράκοντας είπε...

Υπέροχη ανάρτηση και ένα εξίσου υπέροχο βίντεο.
Οχιά σ' ευΧαρΙστΟύμε.

ΥΓ
Η κατρακύλα μας δεν έχει σταματημό.
Ίσως όταν φτάσουμε να φωνάξουμε και πάλι ΟΧΙ να είναι ήδη πολύ αργά..

Iptamenos Ollandos είπε...

Όντως η πιο δύσκολη λέξη.
Ευχές για την διαδικτυακή ονομαστική εορτή σου :)

taspa είπε...

Δεν θελω να χαλασω την τοσο ομορφη καταθεση τιμης......να 'σαι καλα.

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

και κοίτα τώρα να δεις το πως η μέρα του ΟΧΙ εμένα μου έφερε ένα τεράστιο ΝΑΙ - σα σήμερα γεννήθηκε το μαμουφάκι - ίσως για να μου πει πως τ'ΟΧΙ ζει γιατί υπάρχει ΝΑΙ και το ανάποδο.

χρόνια διαδικτυακά πολλά σου εύχομαι
τα "ΟΧΙ" σου πολύτιμα

Martina είπε...

Στη διπλωματία λένε πως το "όχι" δεν ενδείκνυται. Ακομα και ένα " τι μας λες, καλέ?" θεωρείται πιό πρέπον κι αυτό καταδεικνύει πως υπάρχει τρόπος να ειπωθεί και με άλλα λόγια....

Καλή σας μέρα

ΟΧΙΑ είπε...

Εν αρχή ην ο ήχος,
ένας φοβισμένος λαός κάνει πάντα τα μεγαλύτερα λάθη. Για άγνωστο λόγο δεν σταμάτησε ποτέ να φοβάται.

Δράκοντα,
ποτέ δεν είναι αργά για ένα Οχι.

Iptamenos Ollandos,
να'σαι καλά και του χρόνου να έχουμε περισσότερες ΟΧΙές έστω και στο διαδίκτυο.

taspa,
τι να χαλάσεις; Το βομβαρδισμένο τοπίο;

Μαμούφι,
ίσως η μικρή ήταν το ΟΧΙ μιας ζωής που μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν ΝΑΙ.

Martina,
η διπλωματία ανακαλύφθηκε από τότε που τα παντελόνια έγιναν φούστες.
Την καλημέρα μου.

Νάτα τα πουλάκια μου!