Με τις ευχές του Δία

|

Κάνοντας την απαραίτητη βόλτα στην γειτονιά των δικτυογράφων πέρα από τα γέλια και τα "καντήλια" που πέφτουν από όλες τις πλευρές για τις επερχόμενες εκλογές έμαθα ότι οι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους είμαστε: 9.809.177. Βλέποντας τον αριθμό τρομάζεις. Από την άλλη όμως βάζεις ένα πρόγραμμα για εκείνη την μοιραία Κυριακή των εκλογών. Ο υπολογισμός είναι απλός. Το 30% θα πάει σίγουρα να ψηφίσει -ο κόσμος να χαλάσει- γιατί νομίζει ότι ο δικός του κώλος θα σωθεί. Μένουν 6.539.452 (καλά έκανα αριθμητική πράξη μετά από 20 χρόνια. Μπράβο μου!). Λοιπόν, επειδή στις 15 Νοεμβρίου δεν θα έχουμε πλέον χώρα αλλά ένα ταψί κομματιασμένο μπακλαβά και μάλιστα χωρίς το μοσχομυρωδάτο σιροπάκι, αν βάλουμε όλοι οι "παράνομοι" Έλληνες από 1 Ευρώ μένουμε στην Ιστορία και χάνουμε τη μάχη χαμογελώντας. Με 6.539.452 ευρώ κάνεις μία συναυλία ανήμερα τον εκλογών στον Βασιλικό Κήπο (ναι, Βασιλικός δεν θέλω ενστάσεις) , γυρνάς τα ηχεία προς την Βουλή (βασιλικό ανάκτορο να λέμε και την αλήθεια), και βλέπεις πως οι Ναοί πέφτουν μόνο από ανθρωπόσταλτους κεραυνούς.

6 σχόλια:

habilis είπε...

Eγώ στις 7 του μήνα με βλέπω να πάω για ψάρεμα.
Ούτως ή άλλως η γιορτή της δημοκρατίας είναι για τη Βασίλο που όπου γάμος και χαρά είναι πρώτη μαζί με τον ατρόμητο Πανίκα Ψωμιάδη και τον ξηλοκόπο Κακλαμάνη.
.
Εδω που τα λέμε τώρα και με 6 539 δις ευρώπουλα , συναυλία δεν κάνεις.
Είναι λίγα τα λεφτά .Ποιόν να προτολαδώσεις .

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Εγω οπως σου εχω ξαναπει ψαχνω για υπηκοοτητα. Για τους ψηφοφορους τι να πω?
Αφιερωμενο αυτο το τραγουδακι.

http://www.youtube.com/watch?v=NPXlgwlScAE

τη τελευταια στροφη την αφιερωνω σε εμενα.

WishmasteR είπε...

εγώ λέω πάντως να δώσω τη μάχη μου και ας την χάσω για άλλη μια φορά γιατι με την αποχή δεν κέρδισε κανείς...
πάντως οι ναοί πέφτουν μόνο με ανθρωποσταλτους κεραυνούς όπως λές Οχια μου...
ας τους ρίξουμε εμεις και με τις ευχές του Δία να μας συντροφευουν δεν φοβάμαι τιποτα...
καλησπέρες

Δράκοντας είπε...

Γαμάτη ιδέα οχιά.
Την καλησπέρα μου στους απέχοντες και στους συμμετέχοντες στο πανηγυράκι. Εγώ στις 7 θα πρωτοτυπήσω. Λέω να πάω για κανα κρίκετ.

Iptamenos Ollandos είπε...

Μα την πίστη μου, να μια ωραία ιδέα!
Που να στείλω το ευρώ;

Καλημέρες και φιλιά!

ΟΧΙΑ είπε...

Habilis,
ορίστε άρχισες από τώρα τις ενστάνσεις. Γι αυτό δεν πέφτει το Ανάκτορο. Μαλώνουμε για τις μίζες.

Εν αρχή ην ο ήχος,
μόνη μου με βλέπω στην συναυλία.

WishmasteR,
θα σε μαλώσω! Και θα πας να ψηφίσεις ( θα το μετανιώσεις) και χάνω και το ευρώ. Αχ αυτός ο συναισθηματισμός πίσω μας πάει συνέχεια και δεν λέμε να το καταλάβουμε.

Δράκοντα,
καλά να σε δω να παίζεις κρίκετ και να πεθάνω.

Iptamenos Ollandos,
στείλτο σε μένα. Θα βάλω εγώ τα υπόλοιπα, όπως έχεις καταλάβει.

Νάτα τα πουλάκια μου!