Μέρα όμορφηηηηηηηηηηηηηη

|

Η μπεσαμέλ για πολλοστή φορά έγινε σαν κουρκούτι και το παστίτσιο,που με περίσσιο ζήλο και ιδρώτα πάλευα από τις 6 το πρωί , μοιάζει σαν τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης στριμωγμένο σε ταψί. Έχω έναν Πάγκαλο σήμερα για φαγητό. Βρέχει δε μανιωδώς με αποτέλεσμα να είμαι με μία σκούπα σπρώχνοντας νερά σε ένα ρείθρο που έχει μαζέψει τόσο σκουπίδι που οι γειτόνισσες μεταξύ μας το λέμε: Βουλή. Οι γάτες μου έχουν πάθει γαστρεντερίτιδα και έχουν χέσει όλη την βεράντα. Βλέποντας δε από ψηλά το διάσπαρτο τσιρλιπίπι μοιάζει  με το "χρυσοπράσινο φύλλο ριγμένο στο πέλαγο". Και σαν να μην έφθανε όλο το σουρεαλιστικό της σημερινής ζωής μου εμφανίστηκαν από το πουθενά υποψήφιες δημοτικές σύμβουλοι με τα τακουνάκια τους (τάκα-τάκα μού τα' σπασαν τα νεύρα) και μέσα στη μπούκλα. Μου μιλούσαν για το πως θα φέρουν νέο αέρα στα τοπικά δρώμενα με χροιά φωνής που νόμιζα ότι βγάζουν μεροκάματο σε ροζ γραμμή. Εν κατακλείδι, σήμερα η ζωή μου σπαταλήθηκε από: Το παστίτσιο - Πάγκαλο, το ρείθρο-Βουλή, την χεζοβολημένη μου βεράντα - Ελλάδα και τα κορίτσια της Επανάστασης -Κώλου.

9 σχόλια:

Διόνη είπε...

χεχεχεεεεεεε ΤΕΛΕΙΟ!

Despina είπε...

μέρα όμορφηηηηηηηηηηη!!!!!

Δράκοντας είπε...

Δεν έχω ιδέα απο μαγειρική αλλά τη μπεσαμέλ στο παστίτσιο την θέλω ζουμερή. Αν είναι σφιγμένη δεν το ακουμπάω. Περαστικά στις γάτες σου και καλή επιτυχία στην επόμενη μπεσαμέλ. Την καλησπέρα μου..

goofyMAGOUFH είπε...

Παστίτσιο - Πάγκαλο, ε;
Κι άντε μετά να ξαπλώσεις πλαγιομετωπικά
μήπως και το χωνέψεις. . .

Iptamenos Ollandos είπε...

Αν μου πεις ότι κάθισες και άκουσες τις υποψήφιες θα σου πω και εγώ ότι είδα το βίντεο που έβαλες...

ΥΓ. Τι τις ήθελες τις μπεσαμέλ; εσύ γεννήθηκες για να φτιάχνεις ...αναρτήσεις ;-)

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

το ανέκδοτο που καταλήγει¨...ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα" το ξέρεις;
ένα πράμα σαν αυτό που περιέγραψες είναι...

υγ: αν υποπτευθώ ότι οι δημοτικιές εκτός από μπούκλα και τακουνάκι φοράνε και ζαρτιέρες...

ΟΧΙΑ είπε...

Διόνη,
ναι, ήταν μια τέλεια μέρα.

Despina,
έτσι τραγουδιστά γιατί δεν βγαίνει αλλιώς η μέρα.

Δράκοντας,
δεν ακούμπησες τις υποψήφιες και ανησυχώ.

goufy-MAGOYFH,
ακόμα το στομάχι μου το παλεύει από χθες.

Iptamenos Ollandos,
αυτές μιλούσαν και εγώ τις φανταζόμουν να κάνουν τέτοια που κάνουν τα κορίτσια του βίντεο. Να δεις πως φαντάζομαι τους υποψηφίους δημάρχους.....

Μαμούφι,
όχι και ζαρτιέρες! Είναι "καθωσπρέπει" κορίτσια.

Δράκοντας είπε...

Οχιά με τις υποψήφιες και τα τακουνάκια γίνομαι βίαιος γι' αυτό και αποφεύγω τα ''ακουμπήματα''
Αδίκως ανησυχείς..

Νάτα τα πουλάκια μου!