Μόλις "έφαγα" 40

|

Έχω ένα κρυμμένο μπαράκι  μέσα στο κεφάλι μου και όταν όλα γύρω μαυρίζουν, ντύνομαι και μπαίνω να πιω ένα ποτό. Μία σκηνή στήνεται στο κέντρο του μυαλού μου και μια μπάντα παίζει ανάλογα την διάθεσή μου. Αρχίζουν να μπαίνουν στο χώρο γνωστοί. Χορεύουν στον ρυθμό της ορχήστρας κι εγώ τους παρακολουθώ σαν να είναι η πρώτη φορά που τους βλέπω. Έτσι αντιμετωπίζω τους ανθρώπους που μαυρίζουν τη μέρα μου. Τους διασκεδάζω, τους ποτίζω και φεύγοντας ανάβω το φιτίλι του δυναμίτη και κλείνω ερμητικά την πόρτα πίσω μου. Κι η μέρα έξω γίνεται με μιας ηλιόλουστη.


Muse - Feeling Good
Ανέβηκε από amandine025. - Ανακαλύψτε άλλα μουσικά videos.

7 σχόλια:

Δράκοντας είπε...

Με ταξίδεψες..
Να 'σαι καλά..

uhuru είπε...

κι εγώ ζωγραφίζω ωραίες μπόμπες αλλα δε σκάνε...πάντα!που και που μονο :)

καλησπέρα

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Αν ηταν γενεθλια θα σου ελεγα να τα εκατοστησεις.
Αλλα αφου προκειται για ανθρωπους που σου μαυριζουν τη μερα σου, τοτε να τα χιλιασεις.

Στάχτη είπε...

Άκουσα ΜΠΟΥΜ και μπήκα.Μου έφτιαξες τη διάθεση.Πάω να πεθάνω μια ελπίδα!
Στην υγειά μας!

taspa είπε...

Δεν μας τσιμπας και μας, μπας και τα καταφερουμε που βρισκομαστε στην μαυρη καταθλιψη!!!

tiktos είπε...

Πολύ καλό!
Αν και αυτοί έχουν τον απέθαντο, καλύτερα είναι να τους πετάς φως στα μούτρα.
Το αντιπαθούν θανάσιμα.

ΟΧΙΑ είπε...

Δράκοντας,
μόνο αυτά τα ταξίδια μας έμειναν

uhuru,
οι δικές σου μπόμπες σκάνε πάντα! :))

Εν αρχή ην ο ήχος,
να' σαι σίγουρος ότι οι ευχές σου θα πιάσουν.Μακελειό θα κάνω!

Στάχτη,
καλύτερα να "καθαρίσεις" αυτόν που σου δίνει ελπίδα.

taspa,
Κατάθλιψη; Βάλτην μέσα στο μαγαζί και τράβα την περόνη βγαίνοντας.

tiktos,
γεια σου τίκτο!

Νάτα τα πουλάκια μου!