13

|

Σε κάποια χρονική περίοδο της γήινης ζωής μου θα έχω δει 663 φεγγάρια. Θα έχω χαζέψει σαν μικρό παιδί χιλιάδες φορές πως χάνονται και πως εμφανίζονται μέσα από το χέρι του μάγου ουρανού. Θα έχω κλάψει εκατομμύρια φορές κάτω από το φως τους και άλλες τόσες θα έχω γελάσει. Θα έχω δει δεκάδες  εκλείψεις τους  και κάπου αμέτρητες θα έχω τραγουδήσει στίχους με το όνομά τους να κυριαρχεί. Όταν θα φθάσω σε εκείνη την χρονική περίοδο της γήινης ζωής μου θα δω  Ένα Φεγγάρι που με μια δρασκελιά θα το φθάσω.Όταν το δω τότε θα ξέρω ότι μια δρασκελιά να βρεθώ στο φεγγάρι ήμουν.

4 σχόλια:

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Μια δρασκελια ειναι οντως.

Δράκοντας είπε...

Οχιά την καλησπέρα μου!
Τα 663 φεγγάρια που αναφέρεις είναι λίγα. Εγώ σου εύχομαι να δείς πολύ περισσότερα, μέχρι τη στιγμή που θα γίνεις φεγγαρόσκονη..κάπου κοντά στα 1200 φεγγάρια.

ΟΧΙΑ είπε...

Εν αρχή ην ο ήχος,
μη σου πω ότι είναι μισή!

Δράκοντα,
είσαι αετός στην διαίρεση και στον πολλαπλασιασμό.

Μαριανα είπε...

μετά από το "θα εχω κλάψει εκατομμύρια φορές κάτω από το φως τους" συνειδητοποίησα ότι συγκινούμαι συχνά από διάφορα... συγκινητικά που βλέπω, αλλά έχω καιρό να κλάψω επειδή τα έχω κάνει όλα αίσχος. Κι αυτό όχι επειδή σταμάτησα να αυτοαπογοητεύομα, αλλά επειδή αυτό δεν είναι δα και τόσο σημαντικό πλέον. Κάποτε μάλλον είχαμε τροφαντό εγωισμό, τώρα που τρεφόμαστε με φεγγάρια, κάπως βαριά μας έχουν καθίσει στο στομάχι...

Νάτα τα πουλάκια μου!