Μισήστε με

|

Έχουμε εχθρούς. Έχουμε μάθει να έχουμε εχθρούς. Είναι ώρες που ζούμε για να έχουμε εχθρούς. Πεθαίνουμε για να αφανίσουμε τους εχθρούς. Στο όνειρο και μόνο ότι την επόμενη μέρα δεν θα "βρομίζουν" τον τόπο και θα μας αφήσουν χώρο να αναπνεύσουμε νιώθουμε βαθιά μια αγαλλίαση. Μόνο που ξεχνάμε ότι είμαστε και ίδιοι εχθροί για κάποιους άλλους που νιώθουν ακριβώς τα ίδια με μας, όσον αφορά τους εχθρούς. Είναι ωραίο τελικά να έχεις εχθρούς γιατί στην κρίσιμη στιγμή μόνο αυτοί καταλαβαίνουν την επικείμενη ήττα σου και εσύ την δική τους. Το θαύμα της ζωής δεν είναι να κάνεις φίλους αλλά να νικάς έχοντας στο πλευρό τον εχθρό σου.

6 σχόλια:

tiktos είπε...

Για πάντα εχθροί λοιπόν

ΛΕΩΝ είπε...

Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα είναι το κλειδί .....
Καλημέρες και καλή Κυριακή.

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

σα να μου τράβηξες φωτογραφία στον από μέσα μου εαυτό ένα πράμα...

κανείς πιότερο φίλος, κανείς πιότερο εχθρός παρά ο εαυτός μου...

Εν αρχή ην ο ήχος είπε...

Με γνωμονα οχι το βιντεο, ξεκινας απο το οτι δε μπορεις να αρνηθεις, και φτανεις στο δυσκολο που ειναι να μαθεις να διαλεγεις.
Και οχι τοσο γιατι θα χασεις ή γιατι θα κερδισεις, αλλα για να ασκηθεις δημιουργωντας μεσα σου ενα οραμα ικανο να νικησει το τετριμενο κατεστημενο.

staxti είπε...

Η βία είναι ναρκωτικό.

Ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος.Νομίζω ότι ταιριάζει.:)

ΟΧΙΑ είπε...

tiktos,
πρόσεχε τι εύχεσαι! :)))

Λέων,
ας το γυρίσουμε σωστά αυτό το κλειδί μία φορά.

Μαμούφι,
μου άρεσε που το είδες έτσι.

Εν αρχή ην ο ήχος,
μεγάλη κουβέντα είπες! Την καλησπέρα μου.

Στάχτη,
τα μαθηματικά είναι βγαλμένα από την ζωή.

Νάτα τα πουλάκια μου!