Όνειρο ελληνικής νυκτός

|

Είδα όνειρο τρελό. Έκανα την Βουλή μπουζουξίδικο. Ήταν, λέει, όλοι οι πολιτικοί απλωμένοι  στις καρέκλες και έφτιαχναν τους χάρτες της χώρας. Μοίραζαν, χάριζαν, πουλούσαν και όλα αυτά βέβαια κεκλεισμένων των θυρών. Εμένα με έτρωγαν μαύρα φίδια με αυτά που έβλεπα και άκουγα, και το είδα "Super ΟΧΙά". Έβαλα στο μάτι το "χαμένο". που καθόταν ανάμεσα σε άλλους, και είπα (στο όνειρο πάντα): "Μαύρο φίδι που σ' έφαγε!". Έβγαλα τα καλά μου, έριξα πάνω μου έναν ξάδελφο που βρήκα στο διπλανό χαντάκι και έδωσα ρεσιτάλ. Εξόντωσα με τη μία το παρακρατικό κράτος και λίγο πριν ξυπνήσω είδα ότι με είχε καλέσει η Ισλανδία, η Γαλλία, η Ισπανία ....για να τις σώσω.Πάω να κοιμηθώ. Θα ξεγοφιαστώ κι απόψε.

3 σχόλια:

Φόβος..... είπε...

Εγ ωθα πάρω ένα haig σε χαμηλο με τρεις πάγους. Στο όνειρο πάντα γιατί στην πράξη το θελω mini special Black.

Iptamenos Ollandos είπε...

Αυτά τους κάνεις και βρικολακιάζουν και δεν λέει να ψοφήσουν και να μας αφήσουν ήσυχους;

Πάντως αν τύχει και με πετύχεις σε κανένα όνειρο μην ξεχάσεις να κεράσεις ουισκάκι :))

ΟΧΙΑ είπε...

Φόβος,
φαίνεται ότι δεν κάνεις για πολιτικός! :))

Ιptamenos Ollandos,
καλύτερα να σου πιουν το αίμα παρά την ζωή.
Θα σε κερνούσα αλλά δεν έχω κόψει τα νύχια από τα πόδια :)))

Νάτα τα πουλάκια μου!