Πωλείται σιωπή

|

Τους άφησα να  κάνουν πανηγύρια στα πτώματα όσων αγάπησα, σε ό,τι με κρατούσε ζωντανή, σε ό,τι χαρακτήριζε την ταυτότητα μου. Κρατώντας τις αποστάσεις να μην με παίρνουν τα βόλια αλλά και αφήνοντας άπλετο χώρο σε νεκροζώντανους που ορίζουν την ζωή σύμφωνα με το όριο της δικής τους κατάπτυστης ύπαρξης. Ήσυχη στην γωνία κρατούσα και την απαραίτητη "μίζα" για τα στραβά μάτια που έκανα. Χώρεσε τελικά μπόλικο πράγμα  η τσέπη της καλοπέρασής μου. Ξεχειλίζουν οι άκρες των αποκομμάτων από το αντίτιμο της σιωπής μου μέσα στις σχισμές του παντελονιού μου. Δεν πούλησα τίποτε απευθείας απλά κοιτούσα αλλού όταν η φρικαλεότητα έπαιρνε χώρα. Δεν συμμετείχα σε κανένα όργιο και ποτέ δεν άπλωσα χέρι για πλιάτσικο. Απλά διατηρούσα την σιωπή θεωρώντας ότι έτσι διατηρώ τις ισορροπίες. Μέχρι που απόμεινα μονάχη στην γωνία μην έχοντας τίποτε να ακούω και να βλέπω. Πουλήθηκαν όλα και κατάλαβα ότι αυτός που πουλά τον κόσμο είναι αυτός που κρύβεται στον δικό του μικρόκοσμο. 

 

3 σχόλια:

kakia_p είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kakia_p είπε...

Χαιρομαι που πλέον έρχομαι και μου πουλας μόνο λέξεις..

Που έκλεισες το μαγαζί και δεν πουλας τον κοσμο κοψοχρονιας...

Θυμασαι σε εκεινο το σουπερ μαρκετ της αναγκης?..
ειχα πουλήσει τις Ιδεες μου..

Τωρα τις φυλασσω στο Μουσείο έκθετες στα ματια του κοσμου...

που θα παει, ματια μου???

Θα έρθει μία στιγμή να τις κάνουμε Πραξεις!!!...

πού θα παει????

{Είναι απίθανη η γραφή σου... συμμετεχω ενεργα στο κειμενο διαβαζοντας με άγρια διάθεση εμπλοκής που μου την ξυπνας αβιαστα!!!...}

Το Οχιά σίγουρα δεν ειναι τυχαίο... {γενικά ΤΙΠΟΤΕ δεν είναι τυχαιο...}

Καθε φορα που ερχομαι το τσίμπημα με ποναει... κι όμως ξαναρχομαι σαν εθισμενη στο... δηλητηριό σου!...

ΟΧΙΑ είπε...

kakia p,
ένας σάκος του μποξ είναι είναι εδώ μέσα και βαράω για να μην βαρέσω εκεί έξω. Την καλησπέρα μου.

Νάτα τα πουλάκια μου!