Ένα τσιγάρο δρόμος

|

"Είμαι τσιγάρο λαϊκό κι εσύ γουστάρεις Άσσο μα πριν ανάψεις την φωτιά να πας έπρεπε πάσο" διότι το ήξερες ότι   "η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω". Αφού, "τσιγάρο ατέλειωτο βαρύ η μοναξιά μου μοιάζει γυναίκα κουρασμένη απ' τον δρόμο" κι  αφού "σε ζητώ σαν πρωινό τσιγάρο και σαν καφέ πικρό" τότε  "το τελευταίο μου τσιγάρο θέλω μαζί σου να φουμάρω".  Γιατί δεν κατάλαβες ότι  "ένα τσιγάρο ζήτησα, φωτιά δεν θέλω έχω, πενήντα χρόνια καίγομαι πενήντα χρόνια αντέχω" και μία ευχή είχα: "να'τανε ο πόνος ένα τσιγάρο δρόμος". Θυμάμαι πολλά αλλά πιο έντονα που "κάπνιζες Καρέλια στην σκάλα σήμερα θυμήθηκα κι άλλα". Κάθομαι λοιπόν εδώ και "τα τσιγάρα αναβοσβήνω κάνω το πικρό γλυκό κι ο καπνός που πάει επάνω φτιάχνει ένα μηδενικό". Δεν περιμένω κάτι διαφορετικό αύριο γιατί ξέρω ότι "όταν ξυπνήσω το πρωί τα βλέπω όλα μαύρα θέλω μια κούπα με καφέ και τέσσερα τσιγάρα".Και τώρα που σου γράφω "βρωμάει η ανάσα απ΄τα τσιγάρα βαραίνει ο νους μου απ' τα πολλά" γιατί  τότε έπρεπε να πω "το τσιγάρο βαρύ βιαστικά θα ντυθώ και θα φύγω". Αλλά η συνήθεια πάντα ίδια... "μ'ένα τσιγάρο σέρτικο κι ένα ρυθμό ζεϊμπέκικο να σ' ανταμώσω ξεκινώ" γιατί για άλλη μια φορά  "στο άδειο μου πακέτο κι απόψε μπήκες".Κι "αν ήπιες τα τσιγάρα σου χόρτασες την μάρκα σου κι αλλάζεις τώρα τον καπνό σου" κάνε μου μια χάρη τελευταία: "Άναψε το τσιγάρο δως μου φωτιά".

5 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Άψογο!!!!!
Τα σέβη μου!

kakia_p είπε...

Δεν καπνίζω μάτια μου...

αλλα μία τσούρα από την ροή της σκέψης σου την απόλαυσα σαν φανατική του είδους!...

Σε φιλω γλυκά....

vasiliskos είπε...

Τι θα κάνεις εσύ? Είναι εννιά και μισή, το καπνό μου φυσάω:)

Θεία Θ είπε...

I light another cigarette
learn to forget...
και άλλα πολλά σε όλες τις γλώσσες του κόσμου
ναι, καλά τώρα-- βρήκανε τον αποδιοπομπαίο τράγο...

ΟΧΙΑ είπε...

Λέων,
την καλησπέρα μου.

kakia p,
:))

vasiliskos,
εγώ πάλι τον κρατάω.
:))

Θεία Θ,
η απαγόρευση μπορεί να σκοτώσει!

Νάτα τα πουλάκια μου!