Μικρή μου Οχιά

|

Πλένοντας μία ντουζίνα πιάτα και σφουγγαρίζοντας μέχρι τελευταίου λεκέ το πάτωμα, δεν έχεις και πολλά περιθώρια να θυμηθείς τι είσαι. Με ένα πάκο λογαριασμούς στο χέρι να κάνεις προσθέσεις και αφαιρέσεις για να βγάλεις το μήνα δε σου μένει όρεξη να δεις τι λογαριασμούς με τον εαυτό σου δεν έχεις κλείσει ακόμα. Στριμώχνεσαι στο τζιν παντελόνι που με δυσκολία περπατάς πια φορώντας το, και οι πιο ροκ κινήσεις που κάνεις  είναι να τεντώνεσαι στο ράφι του σούπερ μάρκετ για να πιάσεις τον πελτέ για το αυριανό μεσημεριανό. Στο ταμείο βγάζεις πορτοφόλι να πληρώσεις και σου'ρχεται ασυναίσθητα η κίνηση με τα λεφτά που παλιά τα είχες στην κωλότσεπη. Μέσα σε μια ζωή που τακτοποίησες το καλό και ήσυχο εαυτό σου, μικρή μου Οχιά, το άλλο παιδί που ξέμεινε εκεί στα 17, σε σπρώχνει να φτιάξεις μια μολότοφ με παρθένο ελαιόλαδο, ξύδι μπαλσάμικο και με το κρασί για το αυριανό στιφάδο.  

6 σχόλια:

kakia_p είπε...

Θύμησέ μου να τις πουλήσω κοψοχρονιάς, πριν μουχλιάσουν οι ιδέες μου στο ράφι το αχρησιμοποίητο...
Εκεινο που στεκει ψηλά και υπεροπτικά κοιταζει τον κοσμο..
Τι να τις κανω αχρησιμοποιητες?..
θα τις πουλήσω..
Περασε ξανα από το σούπερ..
θα με βρεις στον τρίτο διάδρομο αριστερα...
Δεν έχω επιγραφες και φανταχτερες ταμπελες..
μισοτιμής πουλάω τις ιδεες μου για αυτοσχεδια απόδραση...

φιλιά... φιδίσσιου ελιγμού..

Θεία Θ είπε...

Τις κρατήσαμε όμως τις ιδέες στο πιο ψηλό ράφι, όσο να πεις, είναι κι αυτό μια νίκη. Τώρα αν μούχλιασαν εκεί πάνω... αυτό είναι άλλο ζήτημα. Μην ξεπουλάτε ακόμα- ναι, ροκ οι κινήσεις για τη σάλτσα- πιο αξιοπρεπείς από "ζεμπεκιές" για να καλύψεις τις γλύστρες.
Μικρή Οχιά κι αυτή την υπέροχη μολότοφ θα την πάρω, ευχαριστώ.

Φόβος..... είπε...

Μυστικά θα σου πω ότι ένας άντρας μέσα του έχει πιο δύσκολα διλήμματα να του τρυπάνε το μυαλό. Και είαι δύσκολο να διαπιστώνεις ότι όσο κι αν παιρνά ο καιρός εσύ παραμένεις ένα παιδί αντί να γίνεσαι το πρότυπο αντοχής που όλοι περιμένουν. Κόψε ένα μίτο από την Αριάδνη. Πολλοί θα τρέξουν να τον πιάσουν για να βγουν επιτέλους από το αδιέξοδο!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Μελαγχόλησες Οχιά?
Καλησπέρα

Iptamenos Ollandos είπε...

Real Wild Μικρή Οχιά τα σέβη μου!

ΟΧΙΑ είπε...

kakia p,
ή να τις πουλήσεις ακριβά ή να τις χαρίσεις. Ποτέ εκπτώσεις σε αυτά τα ιερά πράγματα.

Θεια Θ,
τώρα ετοιμάζω μια μολότοφ με μαλακτικό ρούχων, χλωρίνη και μαγειρική σόδα! :))

Φόβος...,
για αυτό αγαπάω τους άντρες. Έχουν και διλήμματα και τρύπια μυαλά.

Η Πεταλούδα,
όχι, σε σκέφθηκα και τώρα ξέρω πού να ρίξω την μολότοφ.


Iptamenos Ollandos,
και που να με δεις να χτυπάω μαρέγκα!

Νάτα τα πουλάκια μου!