Οι επαναστάτες της τεμπέλικης κοιλάδας

|

Η επανάσταση είναι κοντά. Τα "κανόνια" θα λαδωθούν και οι νέες "Γυναίκες της Πίνδου" θα ζαλικωθούν τα "ιερά τους πολεμοφόδια". Η χώρα θα αλλάξει. Λάβαρα κόκκινα και εθνικά θα κουνιούνται μέσα από τις ταλαιπωρημένες και ιδρωμένες παλάμες των αντρών, που σε ένα ρυθμό γνώριμο από την παιδική τους ηλικία,θα δώσουν το σήμα της επανάστασης. Όλα θα αλλάξουν στην χώρα τούτη. Αίμα μπορεί να μην χυθεί αλλά ιδρώτας σίγουρα. Οι στρατιωτικές στολές θα πάρουν την παλιά τους αίγλη και το σκίσιμο στο παντελόνι μπορεί να μην είναι από ξιφολόγχη αλλά αέρα το πόδι θα παίρνει σίγουρα. Χρόνια ολόκληρα περίμενε το έθνος τη στιγμή αυτή. Και τώρα που το ζωνάρι έσφιξε οι Νέοι Επαναστάτες, ως ηρωικά τέκνα της Παλαιάς Πατρίδας, θα βγουν στον δρόμο κάτω από τον καυτό ήλιο της Ελλάδας με καινούργια συνθήματα  για αναίμακτες ήττες:


7 σχόλια:

ελίτσα είπε...

Μπερδεύτηκα..
Όχι..μάλλον τα μπέρδεψες ρε μάγκα..

tiktos είπε...

Δηλαδή,οι επαναστάτες θα έχουν και το παραδοσιακό φτερό καρφωμένο στον κωλ..... συγνώμη,στα μαλλιά;)

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
οι μάγκες δεν υπάρχουν πια τους έπνιξε η ζαρτιέρα.

Φώντα,
και το μακιγιάζ, ε; Μοναδικό!

Tiktos,
αυτοί με το φτερό είναι οι εξεγερμένοι Μοϊκανοί(για όλα ικανοί)!

staxti είπε...

Να πεις στον άντρακλα να μου δώσει τις μαράκες μου αλλιώς δεν χορεύω τον ύμνο!

ελίτσα είπε...

Για να εξηγούμαι η ένστασή μου ηταν για την αναφορά σου σε κάποιες γυναίκες εστω κι αν έβαλες εισαγωγικά..
Αλλά μην μ' ακούς εγώ εξακολουθω να πιστεύω στα "φαντασματα"
:)))

ΟΧΙΑ είπε...

Στάχτη,
εγώ να αντιμιλήσω σε άντρα! Απαπαπαππα!

Ελίτσα,
Μπουυυυυυυυυυ!

Νάτα τα πουλάκια μου!