Τα "φτερά"

|

Σκέψου το άλλη μια φορά. Όλα όσα ήρθαν, όπως ήρθαν, τα αναθεματίσαμε αρκετά. Κάναμε μνημόσυνα στα όνειρά μας και κηδέψαμε στο κήπο του σπιτιού μας τις κούκλες και τα παιδικά μας αυτοκινητάκια. Οι κρόταφοι έχουν ασπρίσει. Ο χρόνος που κρατούσαμε γερά στα χέρια μας, άφησε τις νυχιές του στο πάνω μέρος των παλαμών μας. Τα σημάδια ότι τον κρατήσαμε σφιχτά,δεν κρύβονται. Ξέρω, για άλλα ήμαστε. Όμως τώρα αυτοί είμαστε.Από το ήμαστε στο είμαστε. Καλά τα πήγαμε καρδιά μου. Καλά τα πήγαμε...και εκείνη την λακκούβα στο φτερό του αμαξιού του μπαμπά, που το "κλέψαμε" ένα βράδυ για μια βόλτα στο φεγγαρόφωτο, βάλτη δίπλα στη λακκούβα του φτερού του μυαλού σου. Οι πρώτες βόλτες και τα πρώτα όνειρα αφήνουν πάντα λακούβες.

10 σχόλια:

ελίτσα είπε...

Ευτυχισμένη η καρδιά που σε ακούει..
Να είστε καλά και οι δυό!
:-)

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
μια καρδιά απλή είναι.
;)

Φώντας είπε...

Υπάρχουν κι άλλες λακκούβες.
http://www.youtube.com/watch?v=br0__EuFheo

Ανώνυμος είπε...

Και όσο σκέπτομαι πως ίσως άλλα λέει η θειά μου
και άλλα ακούν τα αυτιά μου Τρέλα μου έρχεται

NARKISSOS

staxti είπε...

Κίτρα...Οχιά

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.

Νάρκισε,
μην δίνεις σημασία στις θειες...

Στάχτη,
Οχιά on the rocks. :))

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙΑ, οι κροταφοι ξαναμαυριζουν, τη λακκουβα τη φτιαξαμε και ηρθε η ωρα να ξαναρχισουμε τις βολτες και να κανουμε καινουργιες μ@λ@κιες.
Αλλη μια βοτκα πριν τα σφηνακια λεω εγω, εσεις?
Φιλακια

Γιωτα είπε...

Συμφωνώ με όλα αρκεί να βγούμε απ' το κοτέτσι. Καλημέρα Οχιά.

ΟΧΙΑ είπε...

Ανώνυμε,
εγώ δεν έκανα ποτέ μαλακίες στη ζωή μου. Άλλοι με παρέσερναν.....
:))))


Γιώτα,
Καλημέρα Γιώτα. Έξω από το κοτέτσι ΤΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι μικρε αθωε "Μπαμπη"
Παρασυρμενο μου εσυ............-))

Νάτα τα πουλάκια μου!