Ανυπόφορη ευθεία

|

Κρίσεις κατάθλιψης.Η ζωή μας έχει γίνει μια απέραντη ευθεία. Έχει και μια συννεφιά ίδια με τις θλιμμένες φάτσες που βλέπω τριγύρω. Για να "σκάσει" χαμόγελο πια άνθρωπος πρέπει να ακούσει  από στόμα πολιτικού κάτι γλυκό. Πες κι εσύ, ρε φαλακρούλη, ένα "γαλακτομπούρεκο" να γλυκαθούν 10,000,000 ανθρώπων που από την ώρα που σε βρήκαν μόνο χολή τους δίνεις. Μας έφαγαν τα μέτρα σου και βλέπω στο ύπνο μου να "παίρνω" τα δικά σου. Αλλά δεν είμαστε για τέτοια έξοδα τώρα. Λοιπόν, ένα 50εύρω έχω πάνω μου. Δεν θα με βγάλει η βενζίνη για την επόμενη χώρα αλλά θα με βγάλει σίγουρα εκεί που ο δρόμος κάνει στροφή.

5 σχόλια:

πρκλς είπε...

Στο σύμπαν δεν υπάρχει ευθεία, ακόμα κι αν μερικά μοιάζουν για ευθεία.
Γενικά ισχύει το "πάντοτε έχει ο καιρός γυρίσματα", επομένως έχει πολλές στροφές.
Μη σκας λοιπόν, ε?
:-)

Φώντας είπε...

Προσοχή στη στροφή. Μπορεί να παραμονεύει ο ρουφιάνος με το δίκαννο.

ΟΧΙΑ είπε...

πρκλς,
άρα το εγκεφαλογράφημα μου δεν είναι συμπαντικό!

Φώντα,
και εγώ νομίζεις ότι δεν έχω κρυμμένη καραμπίνα...;

ελίτσα είπε...

Εστω κι αν έχεις καραμπίνα πρόσεχε και μήν παίρνεις τις στροφές ανοιχτά (κάπου το ειχα ακούσει αυτό..τώρα δεξιά στροφή ήταν ..αριστερή ..θα σε γελάσω)

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
η καραμπίνα είναι μπερεκέτι πράμα και η στροφή που θα πάρω θα είναι στο κέντρο! :))

Νάτα τα πουλάκια μου!