Πάρε πόζα

|

Μια σφαίρα παλιού τουφεκιού ενός, νεκρού πια, αντάρτη κοσμεί το κομοδίνο μου και και πάνω στο παλιό ραδιόφωνο του παππού έχω σε κορνίζα μία φωτογραφία από τότε που με το ζόρι με ντύσαν "Ελλάδα" για το σχολικό θεατρικό. Τρεις φορές το πάτησα το φόρεμα και τρεις φορές τσακίστηκα μέχρι να ανέβω στα σάπια σανίδια της σκηνής. Μου λείπουν και δύο δόντια κι όμως το χαμόγελο, όπως το βλέπω τώρα, ήταν ακαταμάχητο. Έχω και ένα μαδημένο στεφάνι από δάφνες στο κεφάλι που μου πέφτει στα μάτια. Ποιο αστεία Ελλάδα δε υπήρξε στον κόσμο! Βλέπω την σφαίρα, ενώνω και τα καλώδια του Telefunken ραδιοφώνου να παίξει κάτι παλιό και παίρνω πόζα "Ελλάδας" μπροστά στον καθρέπτη. Κλείνω τα μάτια, γελάω και ακόμη ελπίζω.

13 σχόλια:

Rodia είπε...

Θα μεινουμε παντα νεοι να αγωνιζομαστε, να οραματιζομαστε το καλυτερο. Δεν θα τους περασει λεμε! :)

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Διαβάζω, ακούω και πιάνω τον εαυτό μου να χαμογελά... γιατί; ούτε κι εγώ κατάλαβα...

tiktos είπε...

και γω δίπλα σου,..όχι για την ελλάδα

ελιτσα είπε...

Όλους κάποτε μας φόρεσαν ένα ρούχο με το ζόρι..
εμένα μια φορά με έντυσαν χαζή..
Μάρεσε και ακόμα να το βγάλω..
:))))
Φιλιά

Φώντας είπε...

"Ποιο αστεία Ελλάδα δε υπήρξε στον κόσμο!"
Μόνο μια τέτοια Ελλάδα κάνει αυτό.
"Κλείνω τα μάτια, γελάω και ακόμη ελπίζω."

Γιωτα είπε...

Δεν ξέρω βρε οχιά μου αν η ελπίδα είναι παγίδα...Εμένα μικρή με βάλανε να απαγγείλω το βράχο και το κύμα του Βαλαωρίτη.Τόσο μικρή και ένιωθα κύμα, θωλό κι ανταριασμένο. Τώρα ούτε καν βράχος. Σκέτο βότσαλο.

ΟΧΙΑ είπε...

bbimbo,
καλημέρα.

Rodia,
σε μας να μην περάσει το γέλιο.

Μαμούφι,
μάλλον είσαι κι εσύ καταβάθος αισιόδοξη.

Tikto,
εκείνα τα δύο δόντια δεν έχουν φυτρώσει ακόμη. Θες ακόμη δίπλα μου; :))

Φώντα,
ναι, γιατί όταν κοιτάς δεν βλέπεις.

Γιώτα,
όσο υπάρχουν τέτοιες σκέψεις σίγουρα η Ελπίδα μόνο παγίδα δεν είναι.

Iptamenos Ollandos είπε...

Και εμένα πιο πολύ μου αρέσει αυτή η αισιόδοξη Ελλάδα ...γιατί της λείπουν δύο δόντια και το ξέρει. Ίσως είναι επειδή βλέπει με κλειστά τα μάτια, τον εαυτό της στον καθρέφτη! :))

ΟΧΙΑ είπε...

Ιπτάμενε Ολλανδέ,
ναι βρε, το ακαταμάχητο χαμόγελο κρύβεται μόνο στο μυαλό μας. Κλείσε μάτια και δες το.
:))

staxti είπε...

Κι έναν 'Αλή Πασά' σε μια άλλη φωτογραφία.Ακαταμάχητο χαμόγελο ;)))

ΟΧΙΑ είπε...

Στάχτη,
κοίτα να δεις ως Ελληνίδα κρύβω και έναν Τούρκο μέσα μου! :)))

Νάτα τα πουλάκια μου!