Ζήτω

|

Πάρτε θέση στην εξέδρα επισήμων, κοιτάξτε και την σημαιούλα με εκείνο το θεατρικό σας στοχασμό που σας κάνει πιο σοβαρούς και ευαίσθητους σε εθνικά θέματα. Κοιτάξτε αν σας παίρνει και η κάμερα την ώρα που στέκεστε προσοχή και κορδωθείτε σαν να δώσατε πολλές μάχες στην ζωή σας. Κάντε τώρα και δηλώσεις στους κακομοίρηδες που θα μεταφέρουν τα βαρύγδουπα λόγια σας σε φυλλάδες και τηλεοράσεις. Μιλήστε για το νόημα της επανάστασης και πόσο καθάριο ελληνικό αίμα κυλάει στις φλέβες σας. Τώρα που τελειώσατε τα δύσκολα πηγαίνετε στο επίσημο γεύμα όπου θα δώσετε την δική σας μάχη με τον αστακό. Ρίξτε και τις επαναστατικές σας βούτες στην καβουροσαλάτα. Εθνικά υπερήφανοι τώρα πηγαίνετε να κλείσετε τις συμφωνίες εξαγοράς μας. Ζήτω η επανάσταση μαλακολεβέντες μου!

8 σχόλια:

ελιτσα είπε...

Οι παραπάνω «κύριοι» ανάξιοι σχολιασμού
Ωραίο τραγούδι (μουσική.. τα λόγια δεν τα πιάσαμε)
Σήμερα μου λείπουν τα λόγια και οι σκέψη του Πλάτανου ..
Καλημέρα σας

ελιτσα είπε...

Εντάξει...αϊ σιχτίρ!
Η σκέψη
η σκέψη η σκέψη η σκέψη η σκέψη...

Ευρύνοος είπε...

Η ετικέτα τα λέει όλα..

τι όμορφος κόσμος μαμά (και μπαμπά ακόμη)..

καλησπέρα..

τάκης τυρταίος είπε...

Ζήτω μας και μας
που τους ακούμε και
τους χειροκροτάμε..
Ζήτω και η επανάσταση βεβαίως.
Γειά σου βρε οχιά.

Γιωτα είπε...

"Ανθρωποι" που ορίζουν την ύπαρξή τους με το "έχω" και όχι με το "είμαι". Και θέλουν να μας κάνουν σαν τα μούτρα τους...Και ζήτωσαν αυτοί καλά κι εμείς τα παλαμάκια μας!
Αυτή η άνοιξη με πεθαίνει. Γεια χαρά.

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
οι Πλάτανοι είναι για τα βουνά!

Ευρύνοε,
υπέροχος κόσμος από σκατά φτιαγμένος.

Τάκη,
γεια σου και σε σένα.

Γιώτα,
κάτσε, έρχεται και καλοκαίρι!

Φώντας είπε...

Υπάρχουν "μαλακοί" λεβέντες;

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
ξέρεις ότι εγώ "ανθηρό-στομη" δεν είμαι. Μην με φέρνεις σε δύσκολη θέση!

Νάτα τα πουλάκια μου!