Μη μπλέξεις μαζί μου

|

Η κρίσιμη απόφαση της ζωής είναι πάντα θέμα αρχής. Ο χώρος που έχεις αφήσει χρόνια γύρω από τον εαυτό σου κάποια στιγμή βάλλεται άνανδρα. Μπορεί οι επιθέσεις που έχεις δεχθεί να ήταν πολλές, αλλά είναι κάτι ιερό μέσα σου που το κρατάς για την τελευταία σου ανάσα. Μέχρι που από το πουθενά κάποιος εμφανίζεται και σου το αφαιρεί. Απόφαση ζωής. Δεν υπάρχει σχέδιο, δεν υπάρχει μετά. Μόνο το τώρα. Την στιγμή που αποδεικνύεις στον εαυτό σου ότι πραγματικά είχες κάτι για το οποίο άξιζε να ζεις. Πατάς σκανδάλη...εσύ ούτως ή άλλως έχεις ήδη πεθάνει.

15 σχόλια:

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

καλησπέραααααααααααααααα...!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

α οχι οχια.
δεν ειχες κατι για το οποιο αξιζε να ζεις.
Εχεις.Ακομα.
και δεν εισαι νεκρος μεσα σου,
εισαι Ζωντανος,
εισαι η Ζωη η ιδια
προστατης -φυλακας της.......
καλησπερα σεβαστη οχια

http://www.youtube.com/watch?v=iFMY4jJ6SVE

Φώντας είπε...

Καλημέεεερααααααααααα...!!!

ΟΧΙΑ είπε...

bbimbo,
;)

Πεταλούδα,
κούκλα φαίνεσαι μέσα στην διόπτρα!
:))

Φώντας,
;)

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

η οχια
ειναι δηλητηριωδες
φιδακι?
καλημεραααααααααααααααααααααααααα!
το γκουπ απο το φτυαρι
το ακουσες σεβαστο φιδακι?
καλημεραααααααααααααααααααααααα β΄!

ΟΧΙΑ είπε...

Πεταλούδα,
ε, για σε έχω στο σημάδι μάλλον προηγήθηκε το δικό σου φτυάρι πάνω μου. Και είδες...εγώ δεν έπαθα τίποτα.
Πέτα λίγο ακόμα...όσο έχεις χρόνο!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

γκουπ!
καλημεραααααααααααααααααααααααα!
ειπα.

Sourountι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Sourountι είπε...

εγώ τωρα για κάτι άλλο ήρθα..αλλά..
Καλημέραααααααααααααααααααα!

τάκης τυρταίος είπε...

Εάν ισχύουν όλα όσα αναφέρεις
στο κείμενο,ναι είναι δύσκολο
να κρατηθεί κανείς.Δεν μου έχει συμβεί,αλλά εάν,μαύρο φίδι...
Θερμά φιλιά ακέραιο φίδι!

WishmasteR είπε...

Δεν πεθαίνουν οι Οχιές , δαγκώνουν τους συμβιβασμένους και πάντα κρατάνε την τελευταία τους ανάσα γιατί απο αυτές ξεκινάει η αντεπίθεση...

ελιτσα είπε...

Οχιά
Άμα τους ταχτοποιήσεις όλους,
έρχεσαι και προς τα δώ γιατί υπάρχουν και
οι «άλλοι» που μου σκοτώνουν τα περιστέρια;
(με τι ασχολούμαι κι’ εγώ!!!)

Ανώνυμος είπε...

Επειδή είμαι ξανθιά, μπερδεύτηκα.
Αν δεν ταυτίζεται ο από το πουθενά με αυτό το οποίο άξιζε να ζεις, την σκανδάλη την πατάς στα μούτρα του και συνεχίζεις μια χαρά να ζεις γι αυτό που αξίζει ολοζώντανη.

Μ.Μ.

ΟΧΙΑ είπε...

sourounti,
καλώς την.

Τάκη,
είναι να μην έρθει η στιγμή.
Φιλιά και από μένα

Wishmaster,
αν πέθαιναν έτσι οι Οχιές τότε τα ποντίκια θα σας είχαν φάει.

Ελίτσα,
πάλι σε ενοχλεί ο γείτονας; Κοίτα που τελικά θα "κατέβω"!!!

Μ.Μ
ο από πουθενά ήταν και είναι ένα τίποτα. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζει ότι κάποια ιερά είναι ανώτερα και από την ζωή του.

Sourountι είπε...

Κυρία μου
Όχι και καλώς Την..χαχαχα
Καλώς τον ειναι το σωστό..
καληνύχτα σας

Νάτα τα πουλάκια μου!