Θα το κάνω....

|

Δε μπορώ να βρω καμία απολύτως λύση για την οικονομική κρίση. Δε μπορώ επίσης να αλλάξω επάγγελμα διότι, ό,τι και να διαλέξω πάλι σε ένα μήνα στα ίδια θα είμαι. Ήθελα να στείλω μία επιστολή διαμαρτυρίας στην κυβέρνηση αλλά πάλι απάντηση δεν θα πάρω. Αλλά και να πάρω θα χρειαστώ μεταφραστή για να την καταλάβω. Είμαι πολύ στριμωγμένη τελευταία. Ακόμη και η μπεσαμέλ χθες έγινε σοβάς από το βράσιμο. Δε γίνεται να φτιάχνεις μπεσαμέλ και να έχεις το μυαλό σου στον υπουργό. Παλαιότερα χτυπούσαμε τα αβγά, σκεφτόμαστε τον έρωτά μας και αφράτευε το μείγμα. Αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι να αγοράσω μία κολλητή φόρμα με τελείωμα καμπάνας, πλάτη έξω και να ξεχυθώ στους δρόμους. Διότι υπουργέ μου, είχαμε και εμείς κάποτε και είδωλα και όνειρα. Μη μας βλέπεις τώρα. Τότε να μας έβλεπες!
(Αφιερωμένο στα μπαλετάκια μπροστά στον καθρέπτη της ζωής μας.)

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μονο μια λύση εχω πρόχειρη
Έτοιμη μπεσαμέλ, και
ΑΥΤΟ

tiktos είπε...

Αχ το τότε.
Θυμάμαι τον Τατάρα που τον κυνηγούσε η μάνα του να τον ταΐσει το αβγό χτυπημένο στο ποτήρι και να του φωνάζει:
ΤΑ ΤΑ ΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ:))))

staxti είπε...

Σαντρέ Ν9,καμπάνα, τη μπεσαμέλ στο χέρι και στον υπουργό.Τα αυγά εγώ χαχαχαχαχαχαχαχαχα Αν μη τι άλλο σουρεάλ

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Ωραία ιδέα για αντιπερισπασμό:)

Φώντας είπε...

Άπαιχτον.
Αντί να μας αποτρελάνουν θα πάθουν σύγχυση και θα είναι μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσουν μπεσαμέλ γιαουρτιού στη μούρη.

ΟΧΙΑ είπε...

Ανώνυμε,
ευχαριστώ για την πρόταση αλλά επιμένω να βγω στους δρόμους με την κολλητή φόρμα. Είναι θέμα αρχής!

Τίκτο,
έχασες τη μπάλα, αλλά απ' ό,τι φαίνεται και εσύ σε παράκρουση είσαι.
:)

Στάχτη,
ρε μήπως η Ραφαέλα Καρά είναι η λύση και τόσα χρόνια ψευτοκουλτουριαζόμαστε;

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
σκέψου σύρραξη: από τη μια όλες οι Ραφαέλες Καρά και απέναντι τα ΜΑΤ!

Φώντα,
θα το πάω τραγουδιστά και κουνιστά το θέμα. Μη σου πω θα βαράω και μαράκες!!

τάκης τυρταίος είπε...

Μια χαρά ιδέα!ειδοπεία
Ας το ρίξουμε στο χορό
γιατί θα μας τρελάνουν.

ΟΧΙΑ είπε...

Τάκη,
πού είσαι, ρε Τάκη, να μου κρατάς ρυθμό;!

Νάτα τα πουλάκια μου!