Μαύρο πρόβατο

|

Βγαίνει ένα σε κάθε οικογένεια. Το περίεργο αυτό πλάσμα χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο πηγαίνει κόντρα στους εκάστοτε νόμους χωρίς όμως να ενοχλεί κανέναν. Ενοχλούνται όμως οι άλλοι από αυτό. Έχει μία διαφορετική άποψη για το τι είναι το σωστό και δεν αντιλαμβάνεται γιατί οι κανόνες πρέπει να είναι στα μέτρα των άλλων και όχι στα δικά του. Η αλήθεια είναι ότι φέρνει συχνά την οικογένεια σε δύσκολη θέση και ότι όταν βγει από αυτήν, αν δεν έχει ευνουχιστεί, γίνεται "κακό σπυρί" για την δήθεν καθωσπρέπει κοινωνία. Το μαύρο πρόβατο είναι ουσιαστικά σαν όλα τα άλλα πρόβατα μόνο που στην δύσκολη στιγμή, ενώ τα άλλα βελάζουν, αυτό δείχνει τα δόντια του.


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα καυμένα..
τα μαύρα προβατάκια..
τα "καραγκιοζάκια" πού και πού!

Λ

Ευρύνοος είπε...

Είναι βέβαιο οτι βγαίνει ένα σε κάθε οικογένεια;

θα ήταν πολύ διαφορετικά αν συνέβαινε αυτό..
ένα σε 200 οικογένειες ίσως;
μην είναι και περισσότερες..

καλημέρα :)

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

τετοιο ειμαι κι εγω
αλλα
για το ξεκαρφωμα
πεταλουδιζω....
καλη σου μερα οχια

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Κοίτα το μαύρο μου κάνει ωραία μέση. Και είναι και πρακτικότατο καθώς δεν φαίνονται οι λεκέδες. Ούτε καν αυτοί που αφήνει το αίμα σαν τρέχει από ανοιχτή πληγή.
Κοτζάμ γκαρνταρόμπα έφτιαξα μ' αυτό!

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ είπε...

Δηλαδή αν κάποιο πρόβατο βγει άσπρο, ενώ όλα στην οικογένειά του ήταν μαύρα δεν πιάνεται; :))))))

ελιτσα είπε...

Μαύρο...αλλά πρόβατο..
Καλό βράδυ Οχιά

Φώντας είπε...

Αυτά φωνάζουν στο τέλος πάντα: την αλήθεια ρε, την αλήθεια.

dimitris είπε...

ασε να πανε , η δικη μου οικογενεια παραγωγη μαυρων προβατων, κοπαδι ολοκληρο, δεν τα κανει ζαφτι κανεις.

tiktos είπε...

Υιέ μου Σωκράτη.Έγινες πια μεγάλο παιδάκι.....

ΥΓ.ααα γι'αυτό έκαναν θυσίες τα μαύρα πρόβατα οι ιερείς των μαντείων

ΟΧΙΑ είπε...

bbimbo,
no passaran... :))

Ανώνυμε,
διακρίνω έναν ρατσισμό απέναντι στο μαύρο ή μου φαίνεται;
:))

Ευρύνοε,
αν ήταν λιγότερα τότε θα είχαμε ξεπουληθεί προ πολλού.
Την καλημέρα μου.

Πεταλούδα,
να δω πρόβατο με φτερά και ας πεθάνω!
Καλημέρα.

Μαμούφι,
άσε που καμουφλάρεσαι και στο σκοτάδι!

Φοράδα,
η διαφορετικότητα είναι η ουσία όχι το χρώμα.

Ελίτσα,
μάλλον δεν έχεις κυνηγηθεί από κριάρι γι' αυτό το λες!
Καλή μέρα Ελίτσα.

Φώντα,
κάνουν πάντα το καλύτερο κλείσιμο αυλαίας. Κι όπως έλεγαν οι παλιοί: "Τα στερνά μετρούν τα πρώτα".

Δημήτρη,
λυπάμαι τον τσοπάνη! Καλή σου μέρα.

Τίκτο,
εμ τι νόμισες; Έκαναν οικονομία. Ένα μαύρο πρόβατο αξίζει όσο 100 άσπρα!

Νάτα τα πουλάκια μου!