Πριν το τέρμα

|

Πού νομίζεις ότι πηγαίνεις κάθε φορά που ετοιμάζεις τις βαλίτσες σου; Κάνεις σχέδια, βάζεις προγράμματα, κλείνεις πόρτες, αποχαιρετάς. Είναι σαν να γυρίζεις τον Πλανήτη μέσα σε μία εβδομάδα κι όμως έναν κύκλο έκανες όλο κι όλο γύρω από τον εαυτό σου. Και εκεί που νόμισες ότι τακτοποίησες τα πάντα πίσω σου, ένα τραγούδι σε βάζει να πατήσεις φρένο την ώρα που το τέρμα είναι λίγα μέτρα μπροστά σου. Άραγε που νομίζεις ότι πηγαίνεις; Θεωρούσες ότι η Ελευθερία είναι ένας μοναχικός δρόμος. Συνειδητοποιείς όμως, δύο βήματα πριν το τέλος, ότι καμία ολοκλήρωση δεν είναι άξια μάχης όταν το σχοινί του τερματισμού το κόβεις μόνος σου.

10 σχόλια:

ελιτσα είπε...

Καλά δεν είμαι σε θέση να καταλάβω ούτε τι διαβάζω ούτε τι ακούω..
Αργότερα,ίσως..
Φιλιαααααά

ελιτσα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ελιτσα είπε...

Ε! ναι χαζομάρες κάνω.. τι πατάω δεν ξέρω..

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ είπε...

Εμ εξαφανίστηκες τόσες μέρες, εμ μπαϊλτισμένη μας γύρισες;;;;;;;
Να καθόσουνα στ΄αυγά σου. :)))))

ΛΕΩΝ είπε...

Όταν θες να ξαναγυρίσεις.....πάντα αφήνεις κάποιες εκκρεμότητες!

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Πάντα μου ήξερα ότι την Ελευθερία την έχανα όταν την έβαζα στο τέλος του δρόμου κι έβγαινα για να τη φτάσω

Όσο για την παρέα... είναι φορές που ο εαυτός μου με τρομάζει...

Τις καλημέρες μου, τις καλές!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Πολύ με χαροποιεί αυτή σου η συνειδητοποίηση.
Μου φαίνεται πως πρέπει να σου έχουμε μερικά τέτοια τραγουδάκια έτοιμα και να στα ρίχνουμε κατά ριπάς όταν-αν χρειάζεται.

Καλώς τη

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
κάψτο το μηχάνημα... :))

Φοράδα,
κλώσα εγώ ποτέ!!

Λέων,
για αυτό τις αφήνεις. Για να ξαναγυρίσεις.

Μαμούφι,
Δίπλα μας είναι η ελευθερία. Αλλά έχουμε αυτή την τάση να την σκεφτόμαστε αλλιώς.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
Πυροβολείτε με τραγούδια. Με κρατούν σε εγρήγορση.
Καλώς σε βρήκα.

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
και ο τραγουδιστής ε; Άσμα!

Νάτα τα πουλάκια μου!