Καρδιά

|

Κάθε μέρα δίνουμε μία παράσταση. Άλλες φορές τα όργανα του κορμιού μας είναι σε λήθαργο και άλλες χτυπούν ασυντόνιστα. Το κάθε ένα ξεχωριστά δίνει παράσταση με αποτέλεσμα ένα άρρυθμο σκοπό. Έρχεται όμως και η μέρα που όλο το σύστημα δουλεύει σε έναν μόνο ρυθμό. Είναι η στιγμή που αν είσαι τυχερός πιάνεις τον ρυθμό με το πόδι και συντονίζεις όλη την ορχήστρα που κουβαλάς μέσα σου. Ίσως είναι η τελευταία σου παράσταση αλλά τουλάχιστον είσαι σίγουρος ότι ένα τραγούδι το είπες στον ρυθμό του πιο ξεχωριστού συνθέτη. Της καρδιάς σου.

16 σχόλια:

Iptamenos Ollandos είπε...

Είναι απίστευτο το συναίσθημα όταν "συντονίζεσαι"!

Μου λείπετε...

tiktos είπε...

Απίστευτο
Παθιασμένο
Ίαμα
Θαυμάσιο
Ανεκτίμητο
Νόστος
Ομορφο

Φώντας είπε...

Κυρία μου
Τυχερή η πλάτη αλλά και ο συνθέτης πρέπει να είναι πάμπλουτος από τα δικαιώματα που εισέπραξε γι αυτή την σύνθεση. Εχάρην (δις).

ελιτσα είπε...

ΟΧΙΑ Πρόσεξες αλλαγές ο μικρός;
και πάντα από κοντά με τον δάσκαλο..

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Ωραία. Όταν-αν-καταφέρω ποτέ να συντονιστώ στην καρδιά μου αποκλειστικά αποκλείοντας κάθε διασπαστικό σαράκι, θέλω να πεθάνω.

Προς το παρόν με κόβω αθάνατη:P

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Ζόρικος μαέστρος για μουσική ακόμα πιο ζόρικη και άκρως εθιστική.

ελιτσα είπε...

Εντάξει τα κλειδιά, τα έχω.

ΟΧΙΑ είπε...

Δημήτρη,
φορ εβερ.

Ιπτάμενε,
είναι να μην πιάσω ρυθμό. Μετά δεν πιάνομαι.
Μας λείπεις κι εσύ.

Ελίτσα,
το νου σου στο σπίτι ;)

Τίκτο,
όλα αυτά η καρδιά μου; Τότε να την προσέχω :)

Φώντα,
ξέρω ότι πλέον είμαι αθάνατη.
Τα σέβη μου.

Ελίτσα,
τυχερός μαθητής!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής,
σου εύχομαι να "πεθάνεις"....
Σε φιλώ.

Μαμούφι,
ούτε εγώ ήξερα πόσο ζόρικη ήταν η εθισμένη!

ελιτσα είπε...

Ολα καλά..
Μπήκα στην κουζίνα σου να φτιάξω καφέ..που έχεις τη ζάχαρη;
τον ήπια σκέτο..
Καλή σου μέρα

WishmasteR είπε...

καρδιά μου βάστα να πονάς...
"ελίτσα" δεν μπορώ να μπω στο μπλόκ σου μέρες τώρα...

ελιτσα είπε...

Οχιά κάποιος με φώναξε..
Όλα καλά..

WishmasteR΄
Δεν μπορείς να γράψεις γιατί έχω τα σχόλια κλειστά.
Να μπείς μπορείς..
Τα λέμε..

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Μου μύρισε που έφτιαχνε η ελίτσα καφέ και μπήκα...

Όλα καλά γειτόνισσα;

τάκης τυρταίος είπε...

τικ τακ τικ τακ τικ τακ
καλά είσαι ψυχάρα;

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
μια χαρά το βρήκα το σπίτι. Σ ευχαριστώ. Πότισες και τον βασιλικό!

Wishamaster,
όπως το λες.

Μαμούφι,
τώρα όλα μια χαρά.

Τάκη,
τούκου τούκου, τώρα πια. Να είσαι καλά αντάρτη μου.

Νάτα τα πουλάκια μου!