Simone

|

Αγαπημένη Simone,
την ώρα που γεννήθηκες οι μοίρες έπιαναν δουλειά και γι' αυτό το λόγο μάλλον είχες όλο το "πακέτο" για μια ζωή που θα άφηνε ιστορία. Σου γράφω αυτό το γράμμα γιατί αν και ξεφύλλισα τα βιβλία σου σαν ευαγγέλια, ως είθισται στην διαδρομή της εφηβείας, τίποτε από αυτά που με πάθος υπερασπιζόσουν δεν μου' λαχε στην ζωή, αν και δεν έκανα σπουδαία λάθη.
Την είχα αρπάξει την ζωή από τα μαλλιά, είχα κλωτσομπατσίσει όποιον τολμούσε να μην σεβαστεί την ύπαρξή μου, πάλευα για την ελευθερία των σχέσεων και των ανθρώπων. Μα πάνω απ' όλα για την ελευθερία του μυαλού μου. Εκεί μάλλον να έγινε και το μοιραίο λάθος. Διότι δεν παλεύαμε συγχρονισμένα όλοι για την ελευθερία του μυαλού με αποτέλεσμα το δικό μου μυαλό να είναι μεν ελεύθερο στην μικρή κοινωνία που μεγάλωνα, αλλά πολύ μόνο δε. Ήθελα λοιπόν να σε ρωτήσω αν η προσπάθεια για την ελευθερία αυτή έχει σημασία να γίνεται μεμονωμένα. Δηλαδή, εν ολίγοις, το μυαλό μου είχε φύγει αλλά για να μπορώ να είμαι μέλος μιας κοινωνίας (την οποία από σένα έμαθα να σέβομαι) λειτουργούσα τις περισσότερες φορές με το μυαλό αυτολοβοτομημένο. Για να μπορώ να συμμετέχω σε μία ιδεολογία, σε μία σχέση, σε μία παρέα, σε μία δουλειά, σε μία οικογένεια, έπρεπε να βάζω το μυαλό μου σε κλουβί.
Αυτό το κλουβί πλέον σκούριασε και κουβαλώ το μυαλό μου στην τσέπη του παντελονιού. Το βάζω και το βγάζω με την ίδια ευκολία που θα έβγαζα ένα χαρτομάντιλο. Κατά αυτόν λοιπόν τον τρόπο προδίδω τις αρχές μου και τις προδιαγραφές μου, τα όνειρά μου αλλά και την ίδια την κοινωνία. Κουβαλώ δύο πλάσματα μέσα στον συνειδητό εαυτό μου. Αλλά στον ύπνο μου, Simone, ομολογώ ότι το χαρτομάντιλο γίνεται πουλί και όσο εγώ το πετροβολώ τόσο αυτό πετά και με κοροϊδεύει.

17 σχόλια:

τάκης τυρταίος είπε...

"Μια γυναίκα νιώθει πως γέρασε,απο τη στιγμή που οι άλλοι παύουν να την κακολογούν"
"%^&$%^&&^&&!@@*@ΣΕΧ#$#$& κωλόπαιδο ...
Τελικά το "δεύτερο φύλο" σας ωφέλησε ή όχι?

Iptamenos Ollandos είπε...

Παρόμοιες σκέψεις κάνω και εγώ τελευταία, ενώ η Σιμόν είναι και δικιά μου αγαπημένη. Καταλήγω δε στο παρακάτω συμπέρασμα (αν σε κατανόησα καλά παρόμοιο με το δικό σου) το οποίο φυσικά δεν είναι τελεσίδικο και έχει ημερομηνία λήξης πέραν της οποίας παύει να με εκφράζει (!)
Μήπως, λέω μήπως, το λάθος δεν είναι η μη συγχρονικότητα αλλά ότι παλεύουμε να γίνουμε κάτι; Όλοι θέλουμε να γίνουμε κάτι άλλο από αυτό που είμαστε, αλλά η ζωή είναι πραγματική μόνον όταν "είμαστε";
Ξέρεις, όπως όταν ξεσαλώνουμε, σε ιντερνετικά ραδιόφωνα ;-)

tiktos είπε...

Γάμησέ τα οχιά.
Κοιμήσου και άσε τους άλλους να ονειρεύονται για σένα.
Μ'αυτόν τον τρόπο θα είσαι πιο ακίνδυνη.

ελιτσα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ελιτσα είπε...

Συγνώμη για τη διαγραφή(να μου ζητούσαν και μένα συγνώμη για τον ίδιο το λόγο....λέει!!!)
Αυτά τα χαρτομάντιλα..πόλεμος και στον ύπνο και στον ξύπνιο..

ΟΧΙΑ είπε...

Τάκη,
έχει μία μεγάλη σοφία αυτή η πρόταση αλλά, το μυαλό των γυναικών που ποτέ ελεύθερο δεν πλανήθηκε, την ερμηνεία την παγίδευσε στις σωστές διαστάσεις του κορμιού. Και το μυαλό γέμισε κυτταρίτιδα. Αν βοήθησε το "δεύτερο φύλο"; Στο να γίνεις πιο αξιοπρεπώς φυλακισμένη, ναι.

Ιπτάμενε,
για μένα το να είναι συγχρονισμένα ελεύθερα τα μυαλά είναι η λύση όλων των προβλημάτων. Ατομικών και συλλογικών. Δεν έχει σημασία η σύμπνοια αλλά η ίδια η ελευθερία. Μόνο ως ελεύθερο μυαλό δέχεσαι την ελευθερία ως δικαίωμα.Και μόνο μέσα σε ελεύθερα μυαλά μπορεί να κουβαλήσεις το δικό σου χωρίς αναστολές και χωρίς ενοχές.

Τίκτο,
σε βολεύει αυτή η λύση. Βολεύει και πολλούς άλλους, πίστεψέ με.

Ελίτσα,
η άγνοια είναι ευτυχία. Αυτό το μάθαμε όταν γίναμε δυστυχισμένοι.

Φώντας είπε...

ΟΧΙΑ το καλό είναι οτι υπάρχει πάντα κάπου κάποια Simone ΚΑΙ Υπατία για να μας "ΣΚΟΥΝΤΉΞΕΙ". Ο δρόμος που θα πάρουμε είναι άλλο πράμα. Πάντως νομίζω οτι δεν σε κοροϊδεύει αλλά σου χαμογελά το χαρτομάντιλο που έγινε πουλάκι.

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
σε ευχαριστώ για το κείμενό σου. Από σήμερα θα βλέπω αλλιώς το χαρτομάντιλο.

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Μην υποτιμάς το πέταγμα... έστω κι έτσι. Είσαι από τους τυχερούς που το νιώθουν και από τους καταραμένους που ξέρουν αυτό που δεν μπορούν ν' αγγίξουν.
Η κόψη δεν υπήρξε ποτέ εύκολη υπόθεση

ΟΧΙΑ είπε...

Μαμούφι,
και να φανταστείς ότι δεν την αποζητούσε ποτέ μου.

Καραμπουζουκλήδες είπε...

oi falokrates kato apo tin Simone!!!
ierosylia....

ΟΧΙΑ είπε...

Καραμπουζουκλήδες,
αυτή κι αν φαλλοκράτης με την άλλη έννοια όμως! :))

ΟΧΙΑ είπε...

Από τρύπα σε τρύπα πάω, Καραμπουζουκλήδες μου. Τώρα πάω πάλι δίπλα στο ράδιο.

staxti είπε...

Οχιά,
λέω και γω γιατί διαβάζω τιτιβίσματα!


Υ.Γ: ΟΜΟΡΦΟ

ΟΧΙΑ είπε...

Στάχτη, όταν ακούς τιτιβίσματα να προσέχεις τις κουτσουλιές :))

Νάτα τα πουλάκια μου!