Φονικό

|

Μου το δίδαξε το πρτφ.
Ενώ οι μέλισσες έχουν ήδη ξεκινήσει να με κυνηγούν....


12 σχόλια:

ελιτσα είπε...

Η μέλισσα...
Γι'αυτό σου λέω Οχιά..Σβύσε το Γουρούνι..

tiktos είπε...

Τα λόγια είναι περιττά

ΟΧΙΑ είπε...

Eλίτσα,
σήμερα η Οχιά κρύφθηκε. Να ζει που και που το γουρουνάκι.

Τίκτο,
περιττά όσο ποτέ άλλοτε

τάκης τυρταίος είπε...

Πάρε μια αγκαλιά χωρίς λόγια..

ΟΧΙΑ είπε...

Τάκη,
...................................................................................................................................................

staxti είπε...

Φόνισσα μνήμη σ'έκανα,
βασιλικός ντύθηκα,
στο περβάζι δες με
ανθίζω.

Φιλιά

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Α να χαθείς παλιογουρουνόφιδο με έκανες να κυλιέμαι στα πατώματα...
Τ' ακούω το ξανακούω...
Πόσα ανεκπλήρωτα μπορεί ν' αντέξει τέλος πάντων ένας άνθρωπος;

ΟΧΙΑ είπε...

Στάχτη,
τραντάξου να φύγουν οι μέλισσες.

Μαμούφι,
όσα και να είναι, το πιο γλυκό είναι αυτό που θα σε τσιμπάει πάντα σαν σμάρι από μέλισσες. Για Πάντα.
Την καλησπέρα μου

Ευρύνοος είπε...

Μιά και γνώρισες εκείνο, γνώρισε κι αυτό αν δέν το γνωρίζεις ήδη :)

http://www.youtube.com/watch?v=jTmI1-MVVLA

καλό βράδυ ΟΧΙΑ :)

ΟΧΙΑ είπε...

Ευρύνοε,
Σε ευχαριστώ για κέρασμα .
Την καλημέρα μου

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Γουστάρω λαμπατέρ!
Από μέλισσες, αλληλεγγύη σε εργάτριες και κηφήνες.
Στις βασίλισσες ανέπτυξα ανοσία.
Φιλί

ΟΧΙΑ είπε...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
Εγώ να δεις! :)))

Νάτα τα πουλάκια μου!