Λάσπη με νούφαρα

|

Αρχίζω τελευταία να μην είμαι κοινωνικά καλά. Πολλά κόντρα πράγματα φυτρώνουν στο κεφάλι μου. Έχω κάψει τα μισά βιβλία που μέχρι πρότινος κοσμούσαν το γραφείο μου και οι ομορφιές, που στερήθηκα για να τις αποκτήσω, μου φαίνονται απλά γελοίες. Το νιώθω ότι δεν είμαι καλά στα μάτια των άλλων, αλλά για πρώτη φορά στην ζωή μου, στα δικά μου μάτια φαντάζω χρήσιμη. Αμφισβητώ τους πάντες και τα πάντα και αναθεωρώ όλα για όσα σήκωνα σπαθί υπερασπίζοντάς τα. Ένα ποίημα του Ρεμπώ έχει κολλήσει τελευταία στο κεφάλι μου μα ακόμα ψάχνω μία δική μου λάσπη για να κυλιστώ.

Αν θυμάμαι κ
αλά, κάποτε, ήταν η ζωή μου έκπαγλη
γιορτή που άνοιγαν όλες οι καρδιές και όλα τα κρασιά κυλούσαν.
Μια νύχτα πήρα την ομορφιά στα γόνατά μου.
Και τη βρήκα πικρή. Και τη βλαστήμησα.
Οπλίστηκα ενάντια στη δικαιοσύνη. Δραπέτευσα.
Ώ Μάγισσες, Μιζέρια, Μίσος, εσείς θα διαφυλάξετε το θησαυρό μου.
Κατόρθωσα να σβήσω από το λογικό μου κάθε
ελπίδα ανθρώπινη.
Μ' ύπουλο σάλτο, χίμηξα σαν θηρίο πάνω σ’ όλες
τις χαρές να τις σπαράξω.
Επικαλέστηκα τούς δήμιους να δαγκάσω, πεθαίνοντας, τα κοντάκια των όπλων
τους.
Επικαλέστηκα κάθε Οργή και Μάστιγα να πνιγώ
στο αίμα, στην άμμο.
απόγνωση ήταν ο Θεός μου.
Κυλίστηκα στη λάσπη.

10 σχόλια:

Iptamenos Ollandos είπε...

Οχιά μου η κατάσταση σου είναι γνωστή στους περισσότερους από εμάς. Κάνοντας μια βόλτα πριν περάσω από εσένα, διάβασα αυτό στο ιστολόγιο του Αγη Γηου και νομίζω ότι πρέπει να το διαβάσεις...
http://agisgios2.blogspot.com/2010/01/o.html

Όλα περνάνε οχιά, και τα καλά και τα άσχημα...
Καλή δύναμη.

ΟΧΙΑ είπε...

Ιπτάμενε,
αν βρεις εν τω μεταξύ λάσπη με νούφαρα σφύρα.

ελιτσα είπε...

Τίποτα ανησυχητικό
Μια χαρά σε βρίσκω

τάκης τυρταίος είπε...

Κάτι μου έλεγε πως είσαι αναθεωρήτρια:).
Μάλλον απλά ελεύθερη σε κόβω..
Βάλε στολίδια και όρμα,θα βρεις και νούφαρα..
Σε φιλώ.

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
τώρα που ψάχνω για λάσπη είμαι μια χαρά. Μες στην έρημο είχα πρόβλημα.

Τάκη,
καταλαβαινόμαστε εμείς τα ανταρτόπουλα.

Φώντας είπε...

"Αμφισβητώ τους πάντες και τα πάντα και αναθεωρώ όλα για όσα σήκωνα σπαθί υπερασπίζοντάς τα".
Κοινωνισμός επί θυραις. Κουράγιο αυτό δεν περνάει με τίποτε.

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
τώρα είναι αργά για πισωγυρίσματα. Βουρ για την λάσπη μου, λοιπόν.

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Δε ξέρω τι σύμπτωση που διάβαζα το ίδιο ποίημα...

Μια χαρά όλα νομίζω. Και είθε όλο αυτό να μη γίνεται μια φορά στο τόσο. Κάθε μέρα ίσως... κάθε ώρα... κάθε τέταρτο... κάθε στιγμή;

dimitris είπε...

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ''ΑΡΧΙΣΑ''ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ,''ΤΣΙΜΠΑΣ''ΓΕΡΑ ΑΠ'ΟΤΙ ΕΙΔΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΟΧΙΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ''ΓΝΩΜΗ'' ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝ ΤΟ ''ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ''ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΩ.ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

ΟΧΙΑ είπε...

Μια φορά κι έναν καιρό,
κάθε ανάσα.

dimitris,
για πλησίασε το επιτρέπω.
Να τα λέμε.

Νάτα τα πουλάκια μου!