Η νταλίκα

|

"Ζόρικος κρεμανταλάς ο καιρός που κουβαλάς, η ζωή σου μια νταλίκα με μπαγκάζια και με ΙΚΑ.
Τώρα απόκτησες καβούκι και αμάξι σπορ μοντέλο τώρα σκάλωσες στο λούκι κι είσ' αλλιώτικο καπέλο.

Η ζωή σου ντούμπλε-φας, μέσα κι έξω τη φοράς, η καρδούλα σου γκαζιέρα δίχως γκάζι και αγέρα.
Μες στο κόλπο είσαι χωμένος και γλιτώνεις παρά τρίχα, τώρα είσαι βολεμένος και σου κόψανε το βήχα.

Κι αν θυμάσαι τα παλιά, ψέματα και μπλα μπλα μπλα, η μαγκιά σου ναφθαλίνη με κασμίρι και λουστρίνι.
Τώρα κάνεις μαύρη πλάκα κι όλο τρως απ' την κουτάλα, τώρα μάγκωσε η φάκα και σε κλείσανε στη γυάλα"

Για όσους νομίζουν ότι είναι ξύπνιοι. Καληνύχτα.



10 σχόλια:

ελιτσα είπε...

Γλωσσίτσα μου διχαλωτή
σκύψε να σε φιλήσω
με τέτοιο.. "δηλητήριο"
θέλω να ξεψυχήσω...

Φώντας είπε...

Αν το ακούσει κανένας μπατσόκος λες να καταλάβει τίποτε;
Την εποχή που "έχτιζαν" την Ελλάδα της αλλαγής το έφτιαξε Ο Μούτσης.
Τώρα έχουμε νέα παρτίδα αλλαγής μα το τραγούδι ίδιο.

tiktos είπε...

η ζωή μου ντούμπλε-φας
αυτές τις μέρες δεν ξέρω πώς να την φορέσω.
Απ΄την καλή ή απ΄την κακή;


καταραμένο αροξόλ

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
σμουτς.

B.Bimbo,
σ' άρεσε βλέπω.

Φώντας,
ξέρεις κανέναν άψυχο να καταλαβαίνει;

tiktos,
βγες γυμνός να πάρουμε κι εμείς "μάτι".

takis tyrtaios είπε...

Όταν μιλήσει η οχιά
τα λόγια της μαχαίρια
άκου τα,σκέψου τα
και κράτα τα στα χέρια.
Σ έφαγα Ελίτσααααα

ελιτσα είπε...

Τάκη μου
Χιλια συγνώμη αλλά ο τρίτος στίχος σου είναι ελλειπής:
Ο-τάν μι-λή-σει η ο-χιά 8 συλλαβές

8 συλλαβές πρέπει να έχει και ο τρίτος στίχος

Σας αγαπωωωωωώ (εγώ! το ψώνιοοοοοο)

WishmasteR είπε...

απέχταμπολ... πάντως οι νεο-μπατσόκοι χαμπάρι...

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

...κι έχω και μια αλλεργία στη ναφθαλίνη, με στενεύουνε και τα λουστρίνια κι ας μην τα φοράω εγώ...

ΟΧΙΑ είπε...

Τάκη και Ελίτσα,
υμνήστε με.
:D

Wishmaster,
αυτοί έχουν το νου τους στην κουτάλα τώρα.

Μια φορά κι έναν τρελό,
το πρόβλημά μας είναι ότι πάντα ντρεπόμαστε για τους άλλους. Είναι η συνείδηση βλέπεις.

Νάτα τα πουλάκια μου!