Θεού θέλοντος

|

Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες.

14 σχόλια:

ελιτσα είπε...

Το θεό σου δεν έχεις...
:)))
Ωραίο βρακί...κολακεύει!!!

ΟΧΙΑ είπε...

Ναι, από αυτό έχω λίγο, είναι αλήθεια.
:D

Βρακί 2,000 χρόνων μόδα. Το παπουτσάκι το πρόσεξες;

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Θα συμφωνήσω με την ελίτσα. Το βρακί χαρίζει... all time classic.

Όσο για το σκαρπίνι, το χρωματάκι ασορτί με το λεωφορείο ήταν.

tiktos είπε...

Θεωρώ ότι ο βηματισμός είναι αυτός που δίνει αξία και υπόσταση στο βρακί.
Τώρα που σας υπέδειξα το μυστικό δείτε ξανά το βίδεο.

ΟΧΙΑ είπε...

Μια φορά κι έναν τρελό,
εκεί που έβλεπα μόνο την φάτσα του, με κάνατε και κοιτάω μόνο το βρακί του. Δε ντρέπεστε!!!

Tiktos,
:)))))))))

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ είπε...

αχαχαχαχαχαχαχα

Το βρακί, ειδικά σε εποχές λιτότητας, γαμάτο.
Γίνεται και ....
τουρμπάνι και κουρτίνα και δισάκι για να πάρουμε τα βουνά

ΟΧΙΑ είπε...

Φοράδα μου,
ήρθες κι έδεσες!

Φώντας είπε...

Φοβερό βρακί!!!!!

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
τώρα μόλις αναρωτήθηκα μήπως γνωρίζεις πότε μπήκε ιστορικά το βρακί στην ανθρωπότητα. Ο Αριστοτέλης φορούσε ανάλογο βρακί; Μη μου πεις ότι οι και το βρακί το εφηύραν Έλληνες, γιατί θα σκίσω το δικό μου...

Φώντας είπε...

Το βρακί ήτο άχρηστο δια τους Έλληνας. Οι λόγοι είναι απλοί. Αν και το γνώριζαν δεν το χρησιμοποίησαν ποτέ. Εμφανίζεται ιστορικά από τους Εβραίους για να μη φαίνονται τα παπάρια του πρωταγωνιστή του δεύτερου θρησκευτικού δόγματος. Ακόμη και στο τρίτο θρησκευτικό δόγμα που έφτιαξαν ήτο άχρηστο. Η κελεμπία γαρ. Οι Έλληνες(;) το χρησιμοποίησαν με μανία όταν έγιναν Ελληνορθόδοξοι. Κανείς φουστανελοφόρος δεν θα φόραγε αυτό το περιττό εξάρτημα. Ο εξαερισμός των επίμαχων σημείων είναι υγεία όπως είπε και ο Ιπποκράτης.

ελιτσα είπε...

Εγ΄ω πάλι νόμιζα πως προέρχεται απ' την παλιά κελτική λέξη vraca...σα να είχα ακούσει να την αναφέρει ο Διόδωρος
και εννοούσαν τη βράκα(αναξυρίς)
θαρρώ πως οι Βυζαντινοί από αυτή τη λέξη βάφτησαν το βρακί (για το οποίο μιλάμε )βρακίον.

Παροιμίες για βρακιά:
1)Και τα μεταξωτά βρακιά...κτλ.κτλ
2)Αμαθος βρακίν εφόραγε,σε κάθε πάτημα το θώραγε..

Αστείες ιστορίες με βρακιά:
Μαντέψτε ποιά έτρωγε ξύλο επειδή κατουρούσε τα βρακιά της θέλοντας να μιμηθεί τα αγοράκια που κατουρούσαν όρθια!!!
ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ!!!

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
είμαι Ιπποκρατική!

Ελίτσα,
τώρα σηκώνεις το καπάκι της λεκάνης;
:)))

ελιτσα είπε...

Αηδία..γιατί δεν πας να
δείς;
Εγώ πάντως δεν το ξανακάνω..

ΟΧΙΑ είπε...

Τις έχω κόψει τις μπουρδελότσαρκες...χρόνια τώρα.

Νάτα τα πουλάκια μου!