Μαλάκα, σου’ρχομαι.

|

Κτήνος, μπορεί αυτή η επιστολή να μην φθάσει ποτέ στα χέρια σου. Το πιο πιθανό είναι να μην ξέρεις να διαβάζεις ανέραστε. Το πιο πιθανό είναι να γουστάρεις να κάνεις αυτά που κάνεις στα ζώα και σε μικρά παιδάκια. Ποιος ξέρει, ίσως από μικρό παιδί να είχες πρόβλημα με το μόριο σου.

Εσένα ρε μαγκίτη, που τα βάζεις με τα ανυπεράσπιστα αδέσποτα σου κάνω μία πρόταση. Στείλε μου ένα e mail να συναντηθούμε οι δυο μας. Εγώ κι εσύ. Φέρε τις φόλες σου, τα σύρματα για κρέμασμα που χρησιμοποιείς, τα μαχαίρια και τα κλαδευτήρια σου και πάνω απ’ όλα να φέρεις την φάτσα σου γιατί θα είναι και η τελευταία φορά που θα την κουβαλάς μαζί σου. Θα σε σκοτώσω, ρε κτήνος. Τ’ ακούς;

Θα σου βγάλω τα έντερα και σε κρεμάσω από αυτά. Θα σε βγάλω φωτογραφίες και θα σε κάνω πίνακα στο σπίτι μου για να βλέπω ότι πέρασες για 5 ώρες (τόσο θα διαρκέσει) αυτό που πέρασαν αθώες ζωές στα χέρια σου.

Για να δούμε, πόσο άντρας είσαι, ρε κοντοτσούτσουνε! Για να σε δω, όταν θα περιλούσω τα πόδια σου με βενζίνη και θα βλέπεις τις φλόγες να ορθώνονται, πόσο αντέχεις εσύ. Να δω το βλέμμα σου που γυαλίζει όταν βασανίζεις, πώς θα είναι όταν θα σου κόψω το πρώτο αφτί με κλαδευτήρι. Ξέρεις μπορώ κι εγώ να χρησιμοποιήσω κλαδευτήρι αλλά αυτό που προτιμώ να σου κάνω είναι όταν θα σου κόψω την γλώσσα. Αυτή την ρημάδα την γλώσσα που θέλει να λέει και «Καλημέρα» στον γείτονα.

Σου το ορκίζομαι ότι θα πονέσεις πολύ. Θα σε βρω. Να είσαι σίγουρος. Θα μαρτυρήσεις το γάλα που ήπιες και θα παρακαλάς για έλεος. Αρκετά με σένα παπάρα. Άσε τις μηνύσεις και τα δικαστήρια. Εσύ επέλεξες αυτόν τον τρόπο. Αυτόν λοιπόν θα έχεις. Αυτόν που με δίδαξες εσύ από τα 5 μου χρόνια. Τον σκληρό, τον ανελέητο, τον κτηνώδη. Είσαι το χειρότερο είδος που γέννησε ανθρώπινη μήτρα. Είσαι μία αποτυχημένη έκτρωση. Θα την κάνω λοιπόν επιτυχημένη ακόμη και μετά από 4 δεκαετίες. Μαλάκα, σου’ρχομαι!

19 σχόλια:

kakalon είπε...

Παρακαλώ φώναξε και το kakalon κάτι θα κάνει και αυτό.

tiktos είπε...

ΟΧΙΑ εύχομαι το δηλητήριό σου να τους κάψει.
Το χειρότερο σενάριο ξέρεις ποιό είναι;
Να το έκαναν παιδιά αντιγράφοντας τους δασκάλους γονείς.

ελιτσα είπε...

Κι εγώ μαζί σας
Μ'όλη μου την καρδιά
Αχ ρε οχιά !!
τι μου κάνεις...

patsiouri είπε...

Δεν ασχολούμαι πλεον ιδιαίτερα με το blogging αλλά το σχόλιό σου στον Ανεμο με κάλυψε απόλυτα.
Μπαίνεις στη λίστα μου αυτή τη στιγμή και από'δω και πέρα θα σ'έχω υπόψην μου για μία συντονισμένη κίνηση που σκοπέυουμε να κάνουμε όσοι αντιδρούμε στο βασανισμό των ζώων.
Είναι πολύ δύσκολο αλλά πιστεύω άποια στιγμή θα υλοποιηθεί.

ΥΓ: Μη φοβάσαι.
Δεν είμαι από τους πορωμένους φιλόζωους που θα σου ζαλίσω τον έρωτα να πάρεις ένα αδέσποτο στο σπίτι σου.
Αυτά είναι επιλογές του καθενός.
Αν όμως χρειαστώ βοήθεια σε κανά βρωμόξυλο, είμαι και 45 κιλά άνθρωπος, φαντάζομαι μπορώ να σε ενημερώσω!

ΟΧΙΑ είπε...

Kakalon, Στάχτη, Ελίτσα,
επειδή δεν κάνω πλακά (ποτέ δεν έκανα πλάκα για τα πλάσματα)θέλω να ξέρετε ότι τα αρχίδια του μαλάκα θα τα μουμιοποιήσω και θα σας τα στείλω για σουβενίρ. Τώρα θα μου πείτε τρία αρχίδια θα'χει; Τρία 2 τα μικρά και ένα μεσαίου μεγέθους κρανίο.

Tiktos,
από την στιγμή που βασανίζεις ύπαρξη παύεις αυτομάτως να είσαι παιδί. Ας πρόσεχαν λοιπόν οι γοννείς του για ό,τι του τύχει.

Patsiouri,
δεν μπορώ να ακούω το επίθετο "φιλόζωος". Είτε είσαι άνθρωπος είτε είσαι κτήνος.Είτε σέβεσαι γενικώς την ζωή ή καθόλου. Οσο για το να υιοθετήσω αδέσποτο...με έχουν ήδη υιοθετήσει ως σύντροφο τα τελευταία 30 χρόνια πάνω από 300 ψυχές. Και τις θυμάμαι όλες μία-μία. Τον πόνο τους, τον τρόμο τους,το χρώμα τους, το βλέμμα τους, την χαρά τους, το τέλος τους. Έτσι έμαθα εγώ την αγάπη και τον σεβασμό, από τα αδέσποτα. Και από αυτά έμαθα να μην έχω ποτέ προστάτη. Τους χρωστάω λοιπόν κάποιους βασανιστικούς θανάτους.
Ενημέρωσέ με αν πιάσετε έναν μαλάκα. Αυτόν τον έναν θέλω.

Ανώνυμος είπε...

Να μου δώσετε και μένα έναν.Δε θα τον αγγίξω το υπόσχομαι.Θα τον βάλω σ'ένα χώρο με τον Ιβάν(όταν έχει τα νεύρα του)και θα γράψω στον τοίχο το κλισέ 'All human beings have rights'EL

ΟΧΙΑ είπε...

Εl,
η αλήθεια είναι ότι πρέπει να πάψουμε να θεωρούμε ότι ο βασανισμός (ακόμη και μία κλωτσιά σε ένα πλάσμα) είναι κάτι λογικό. Πρέπει να αναθεωρήσουμε. Να αποδείξουμε ότι ωριμάζουμε ως πλάσματα και δεν σαπίζουμε σαν κτήνη.

ΛΕΩΝ είπε...

Κι εγώ μαζί σου ΟΧΙΑ!
Τέλος πια με τα μεγάλα και παχιά λόγια....ώρα για πράξεις!

ΛΕΩΝ είπε...

Μου επιτρέπεις την αναδημοσίευση?

ΟΧΙΑ είπε...

Λέων,
Δεν γίνεται άλλο. Αν περιμένουμε από την δικαιοσύνη να σώσει την αξιοπρέπεια της οποιαδήποτε ζωής, δεν θα μείνει στο τέλος ζωή.
Τιμή μου να το αναδημοσιεύσεις. Μη και κάποιος από αυτούς τολμήσει επιτέλους να μου κλείσει "ραντεβού".

ελιτσα είπε...

Οχιά
Εγώ ξέχασα να σου ζητήσω άδεια!!!! Συγνώμηηηη

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
ό,τι γράφεται εδώ ανήκει σε όλους.

patsiouri είπε...

Ούτε εγώ συμφωνώ με τον όρο "φιλόζωος" εφ'όσον το θεωρώ αυτονόητο ότι δεν έχεις κανένα λόγο να φερθείς άσχημα σε κανένα ζωντανό (και νεκρό επίσης) πλάσμα.
΄
Όσο για τα υπόλοιπα, πλέον δε διστάζω να ρίχνω το όποιο επίπεδό μου.
Το'χασε το επίπεδο το κάθε αρχίδι την ώρα που ένα ζωντανό σπάραζε στα χέρια του για να το βρω εγώ?
Εναν να πετύχω, ούτε η μάνα του στη νεκροψία δε θα τον γνωρίσει.
Signed.

ΟΧΙΑ είπε...

Patsiouri,
εγώ για το αρχίδι δεν θα πάω φυλακή. Το πτώμα θα το εξαφανίσω με οξύ, σαν αυτό που χρησιμοποίησαν για να κάψουν τον Λεό.
Δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ωρα για πραξεις,η επικυνδινοτητα του επρεπε ναχει σημανει συναργεμο
Κανε οσα του υποσχεσε κι ολοι ειμαστε μαζι σου κανεις δεν θα σε δικασει ,γιατι κανεις δεν εχει δικαιωμα ζωης και θανατου, σ οποιο νοιωθει σαν εσενα νασαι καλα ."ψυχουλα"

ΟΧΙΑ είπε...

"Ψυχούλα",
είμαι στην ευχάριστη θέση να σε ενημερώσω ότι είμαι στα ίχνη του πρώτου. Κάνουν το λάθος βλέπεις να κομπάζουν για τις πράξεις τους.
Έρχεται η ώρα του....εκεί που δε θα το περιμένει.

Για τον πρώτο μου φίλο, τον Ζόμπι τον γατούλη.Εζησε 10 χρόνια και τον σκότωσε ο γείτονας με δίκανο. Τον βρήκα πεταμένο στο χαντάκι έξω από το σπίτι. Ημουν 11 χρονών.

πρκλς είπε...

Ντού!
Μαζί σου!!!

ΟΧΙΑ είπε...

πρκλς,
σκέφτομαι στο μέτωπο των κτηνών να χαράζω το όνομα "Αργος". Για εκείνον που περίμενε 20 ολόκληρα χρόνια.
(Για τους μαθητές σου που μελετούν Όμηρο).

Νάτα τα πουλάκια μου!